פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אישור תשלום בכרטיס אשראי ויחס משפיל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ריבל 2 תל אביב סניף מגדלי אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה על טיפול לוקה בחסר

שמי יפה אלימלך וברשותי חשבון בסניף מגדלי אביב שמספרו 53734/75

לא אחת נתקלתי בטיפול בלתי מקצועי של העובדת הגב' דורה אך במקרה שאפרט להלן אינני מוכנה לעבור לסדר היום. ולהלן המקרה:

ברשותינו 3 כרטיסי אשראי, 2 כרטיסי ויזה לאומי זהב (חשמל פלוס) + כרטיס ישראכרט אשמורת (השייך לציבור המורים).

בתאריך 2/8/05 ביצעתי 2 רכישות בכרטיס האשמורת שברשותי: האחת ע"ס כ- 2800 ₪ ב-4 תשלומים (בעבור מזגן) והשנייה ע"ס 2750 ₪ ב-4 תשלומים.

המתנתי בביתי להתקנת המזגן ב-4/8/05 ומשהמתקין בושש לבא התקשרתי לחנות בה ביצעתי את העסקה ונמסר לי כי בבנק לא אישרו את העסקה בכרטיס האשראי,

לא האמנתי למשמע אזני, הייתכן ?? באותו היום היו בחשבון העו"ש שלי כ- 40,000, אולי הייתה טעות ???
הרגשתי מושפלת , נפגעת ומייד התקשרתי לבנק לגב' דורה ושאלתי לפשר הדבר . דורה ענתה לי כי מכיוון שאני משתמשת בכרטיס ישראכרט אין היא יכולה לתת אישור מוחלט לעסקה ,אלא רק באישורי ולכן לא נתנה אישור. לא האמנתי למשמע אוזני , הייתכן ???
כשאמרתי לדורה כי בחשבוני סכום של 40.000 ₪ בחשבון העו"ש מדוע לא התקשרה אלי עדכנה אותי וביקשה את אישורי אלא הסתפקה באי מתן אישור לעסקה טענה כי אלו הנהלים לגבי רכישות בכרטיס ישראכרט ולא ויזה
האם זאת הדרך לעודד רכישות בכרטיס ויזה ???

במשך כל התקופה בה אנו מנהלים חשבון בנק לא נתקלנו בתשובה מעין זו,איננו לקוחות בעייתיים, אף פעם לא החזירו לנו צ'קים וכל עסקה שאני מבצעת מאושרת ללא כל בעיה ובחשבוננו סכום נכבד בעו"ש וכן בטחונות.

דורה דיברה בצורה מאוד בוטה , לא הגיונית , ולא מקצועית .
אמרתי לדורה כי תשובתה זו לא מקובלת ואין זה טיפול המתאים ללקוח וכי נגרם לי עוול, הפסד יום עבודה ונראיתי מול בעל החנות כלקוחה לא אמינה ושמי הטוב נפגע על לא עוול בכפי. דורה הגדילה ואמרה כי מצידה תשמח אם אעזוב את הסניף בפרט ואת הבנק בכלל (אשת שיווק טובה לבנק לאומי).

בעודי נסערת דיברתי עם בני אשר הסדיר את הנושא של הרכישות (גם הוא מאוד השתומם מהתשובות שניתנו לי).

האם זה השרות שאני צריכה לקבל מעובדת הבנק ???

האם אלו ההנחיות שאתם נותנים בבנק לאומי לגבי רכישות בכרטיסי אשראי בכלל ובכרטיס אשראי ישראכרט בפרט כשחשבון העו"ש בזכות של 40,000 ₪ והמסגרת 30,000 ₪.

1. אבקש לטפל בנושא זה במלא הרצינות.
2. אבקש התנצלות מהעובדת בכתב על התנהגותה המבישה העוול ועגמת הנפש שגרמה לי.
3. אבקש להעביר את כל הטיפול בחשבוני מהעובדת דורה לצוות אחר .

מכתב זה הועבר ללשכה לפניות הציבור של בנק לאומי אך התשובה שקיבלתי היתה בזו הלשון בתאריך 12/9/05

במענה לפנייתך הרינו מתכבדים להשיבך כדלקמן:
על פי נהלי הבנק אין לאשר לחברות אשראי עסקאות בכרטיס אשראי שלא הונפקו על ידי הבנק, אלא אם הלקוח יפנה בעצמו לבנק לאישור התשלום.
ענין זה הוסבר לך על ידי גב' דורה , עובדת הסניף, הסבר אותו סרבת לקבל.
על פי גירסה שקיבלנו מהנהלת הסניף, גב' דורה לא דיברה אליך בגסות, הנ"ל ידועה כעובדת שקטה ומקצועית, ובשום מקרה, לטענתה, לא נאמר לך "כי נשמח אם תעזבי את הסניף" במהלך השיחה אמרת כי אם לא יענו לבקשתך תעזבי את הסניף.
לאור האמור לעיל , מצאנו כיהסניף נהג כשורה ובהתאם לנהלי הבנק.
על החתום: סופי מורד , שרה נתנאל

השתוממתי לקבלת מכתב תשובה זה, מכתב משפיל ומעליב שכן אם הגב' דורה צודקת יש מי משקר. ולנושא המקצועי , אני מחזיקה בכרטיס אשראי מזה 20 שנה , ולא ידעתי כי בכל עסקה שאני מבצעת אני צריכה לקבל אישור הבנק, האם זה דבר חדש , ואם לא איך אושרו לי עסקאות שנים קודם לנן וכן לאחר רכישה זו . עליילציין כי המסגרת שלי הינה 50,000ש"ח ובחשבוני היו 40,000 ש"ח

מקווה שתוכלו לפתור לי סוגיה זו. כי אינני רגועה מאז קרות המקרה. האם אלו הנהלים ?? האם כל הלקוחות לאחר רכישת מוצרק צריכים להתקשר לבנק ולאשר עיסקה , כשהחשבון בזכות ולא בחובה

תודה מראש

יפה





מחכה לתשובה


עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול במקרה התנצלות ושמקרים מעין אלו לא יישנו בעתי פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה