פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מתחת לכל ביקורות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סוקולוב הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 2/4/2009 נבלע לי כ"א בעקבות שיכחת הקוד הסודי.
היום 4/6/2009 נגשתי לסניף הרצליה (972) לבנקאי אקספרס (צרל'י)
כאשר הסברתי את הבעיה נעשתה"בדיקה" בכמה כרטיסים ונאמר לי מפיו
"אין לי מושג איפה הכרטיס שלך" לאחר שהייתי צריכה להרים את הקול עשה מאמץ קל וקם מהכיסא לשאול את האחראי מה לעשות , לאחר שחזר ושוב אמר כי "אין לי מה לעשות" בקשתי לבטל את כ"א ולהנפיק חדש .
חשוב לי להדגיש על גבי העמדה שלו בסניף יש שלט ברור שאומר : הזמנת וקבלת כ"א . וקיבלתי תשובה שהוא לא מנפיק לי שום כ"א ושאני יגש לבנקאי אישי כאשר אין שום צורך באישור הזמנה בחשבון הבנק שלי הוא תקין לחלוטין .
מעבר לזה שקיבלתי יחס משפיל ומזלזל נאמר לי לזוז מהעמדה כי יש לקוחה אחרת.
אז מה אני לא לקוחה ?
אני לא צריכה לקבל שרות ?
ואם אני מבקשת את מספר הטלפון של פניות הציבור אסור לי לקבל?
טיפול בשיטת השרות של הבנקאי (זה לא פעם ראשונה שאני מקבלת ממנו שרות נאות) פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
תשובתנו תישלח ישירות לפונה
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה