|
|
|
|
|
|
רשירות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
בן גוריון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,הבוקר שלחתי את אימי לבצע בשמי פעולה בסניף .מכיוון שאינה לקוחה של הבנק היא לא ידעה למי לפנות בדיוק.פנתה לאדם בשם אשר שבדיוק דיבר במכשירו הסלולרי.אשר ניפנף בידו ואמר לה שהוא לא פקיד ושתמשיך הלאה.פניתי למנהלת הסניף זוהרית שלא הראתה שום עניין מיוחד בתלונה ולאחר שבשיחה שנייה מסרתי לה את שמו של אשר אמרה לי שהוא הסגן שלה ואם מדובר בו אז אין מה לעשות.
ברור שאם המנהלת וסגנה מתנהגים כך אז זו מדיניות ולא צירוף מקרים.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות של אשר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
בנק לאומי |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
יטופל מול הפונה
בברכה |
פתרון: |
|
|
|