פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
צלניקר דוד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לא ידועה כתובת:
סניף אינשטיין - ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה' 13.8 פניתי לסניף הבנק לצורך עדכון חשבוני בלאומי אינטרנט להעברות לחשבונות אחרים (מזדמנים). פקיד הבנק הזין הנתונים למע' המחשב ואמר לי לחכות לילה עד שמחשב הבנק יעבור עדכון. הפעולה לא צלחה פניתי ביום ו' לתמיכה הטכנית אך הם הפנו אותי חזרה לסניף הבנק. ביום א' (שישי סגור) פניתי שוב לפקיד הבנק ניסה שוב אך ללא הצלחה. פניתי שוב לתמיכה מהם לבנק וחוזר חלילה מידי יום ללא הצלחה. ביום שלישי ביקשתי לדבר עם מנהל התמיכה ובקשתי נרשמה. במקביל הופנו הוראות לבנק (במע' הפנימית שלהם). ממנהל התמיכה לא שמעתי דבר. ביום ד' בוצעה לדרישתי שיחת ועידה עם התמיכה ופקיד הבנק. ניתנו לו הוראות - ללא הועיל. דרשתי שוב כי מנהל התמיכה ששמו משה אדרת ישוב אלי טלפונית ושאיני מעוניין לדבר עוד עם תומכים המבקשים ממני לבדוק למחרת ובמידה ולא מצליח לדווח להם. היום (יום ה') התנהלו שוב שיחות עם תומכת "שהציגה" עצמה כמנהלת (ברור שלא הייתה) דרשתי שוב לדבר עם מר אדרת - ללא הצלחה. "מבחינתנו הכל תקין הבעיה היא עם הסניף" נאמר לי. ביקשתי שיטפלו בבעיה יבדקו שהמערכת אכן "עובדת" וישובו אלי - "אין לנו אפשרות להתקשר אליך" נעניתי. וכך חלפו להם שמונה ימים ועתה שוב סופשבוע של שלושה ימים נוספים ושירות "0". זלזול, אי התייחסות לזמנו של הלקוח, תשובות מדוקלמות מדף וחוזר חלילה.
כספי סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום וברכה תגובה:
אנו מאשרים קבלת הפנייה על ידם.
היא תיבדק על ידנו והלקוח ייענה על ידינו ישירות
לשרותכם תמיד
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה