פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ללקוחות פרטיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב הרצל רחובות -בנק לאומי סניף 930 כתובת:
תיאור הבעיה:
במחלקה של שרות לקוחות בבנק זה ( לאחר חדר הכניסה הראשי נכנסים פנימה למחלקה של הלקוחות הוותיקים יותר ) מקפידים על 2 פקידים עבור כל כמות של לקוחות,כאשר תמיד אחד הפקידים חדש שאינו מבין את העבודה ואילו החונך "הוותיק" יותר גם הוא ללא הרשאות חתימה וניסיון רב דבר שמכריח אותו לצאת לחיפוש מומחים גדולים ממנו..כרגע חזרתי מהמתנה של כ - 45 דקות,אך דבר זה תמיד קורה,וכל מי שנכנס לסניף זה אינו מרוצה. כמו כן הפקידים אינם מקפידים על העברת מספרי התור ,וכמובן שאינם פותרים שום בעייה שנובעת מריב עקב אי החלפת מספרים, ואז אנשים "מתפלחים לתור.
אין הקפדה על מרחק מהאדם שמקבל שירות כל שהוא.
בשנה האחרונה חלה הרעה ברורה בזמן השירות ובטיבו עקב מצב זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יותר פקידים +בעלי רשות חתימה + מומחים בעניינם שאינ פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה