שרות לאומי קול |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עד עכשיו קיבלנו את כל השרותים להם נזקקנו מהבנק, ישירות בסניף.
בנק לאומי החליט לשפר את השרות ללקוחות, וביטל את פתיחת הסניפים ביום שישי, היום בו אנשים פנויים.
כמו כן, הבנק הפסיק לענות לבעיות טלפוניות וכעת הלקוחות מועברים אוטומטית לשרות לאומי קול, השרות אינו אישי והטלפניות אינן מכירות את חשבון הבנק או בעליו.
בשרות זה נדרשת סיסמת הזדהות טלפונית אשר בלעדיה לא ניתן לקבל מענה.
להלן תשובת הבנק לפנייתי כאשר לא ידעתי את סיסמת ההזהות שלי:
לטלי שלום
כאשר את מתקשרת ל *5522 ומקישה סיסמא שגויה, או כל מספר כסיסמא, הקישי שוב את מספר כלשהו ובפעם השניה תגיעי לנציג שירות ואיתו תוכלי לדבר, או לבקש ממנו להשאיר הודעה לסניף שלךעל מנת שיצרו איתך קשר.
בברכה
שרה תנאל
הלשכה לפניות הציבור
"לאומי"
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מענה לטלפון בסניף הבנק או מענה אנושי מידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|