|
|
|
|
|
|
התנהגות בלתי נאותה של מנהל הבנק |
נושא התלונה: |
יום שני 05 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
סניף אגוז יבנה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל בשעות הבוקר בקרתי בבנק נאלצתי להמתין בעמידה לפקידה שעמדתה סמוכה לחדרה של המנהלת הגב' מיכל ברג, תוך כדי המתנה פנתה אלי הגב' מיכל בחוסר נימוס ובזלזול רב בדרישה שאשב לשדעתה עמידתי מפריעה לה , פניתה היתה מאוד חצופה וזאת לא הפעם הראשונה שהגב' ברג פונה אלי בטון מתנשא ומזלזל, צר שכאלה מנהלים ישנם בבנק וותיק עם לקוחות שרוב השנים היו מרוצים עד לגעתה של הגב' ברג הסניף נראה אלטיסטי ישנה המנהלת משדרת תחושה שמצדה אני יכולה לעזוב את הבנק ואף באחת ההזדמנויות אמרה זאת וכפי הנראה אקבל את המלצתה אעזוב אני בני וכן אדאב שחוג חבריי הקרובים יעשו כמותי . לא מגיע לנו יחס שכזה על מסירות רבת השנים ועמלות לא מעטות ששלמנו ומשלמים שממנים גם אצ משכורתה של גב' כל כך לא נכבדה. נ"ב ברצוני לציין את חוסר היידע הבולט אצל צוות העובדים בכל נושא הפורשים ובכלל נאמרים דברים ובפועל נעשים דברים אחרים לא ברור לי איך אינם יודעים לתת תשובות בצחום עיסוקם בנוסף מידי חודש אני נאלת לשלוח לנק יותר מפקס אחד ע"מ שיבצעו תיקונים שונים דבר שצריך להיות אוטומטי ללא התערבות שלי כלל.
אודה לטיפולכם בעניין (התנהגותה של המנהלת היתה לפני קהל לא מועט)
בכבוד רב,
לבנה לביא
|
עלבון , בזבוז זמן ואנרגיה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|