פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת נושא התלונה:
אלון קרן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מדרחוב אשקלון כתובת:
אשקלון מס' סניף 925 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום בתאריך: 01/12/09 בשעה: 09:00 בבוקר במשך שעתיים עד שכבר ענו לי ממקום אחר ונאלצו לגשת אליה בכדי שהגב' תואיל בטובה לענות לי ושכבר ענתה לי ביררה מי אני ומיד החלה לצעוק שאין לה זמן לדבר כי יש לה המון לקוחות אני הפצרתי בפניה את בעייתי במהירות לפני שתנתק ומבלי להכנס לחשבון שלי מיד שללה כל אפשרות לעזרה וטענה שמה שצריך להיות יהיה ושאני אתמודד עם המצב למרות שהמקרה הזה הוא טעות של הבנק עצמו וניתקה לי את הטלפון בפנים. זה לא מקרה ראשון בהתנהגותה של אותה עובדת. מזה כשנתיים פקידה זו מתנהגת כך באופן קבוע משנכנסתי לחשבון מוגבל. לפקידה זו קוראים תמי שיושבת בחשון עסקי בסניף אשקלון.
לאחר שניתקה לי את הטלפון בפנים נעלבתי מאוד עד כדי בכי. לא איבדתי עשתונות והתקשרתי שוב אך למנהלת של אותו סניף המנהלת ענתה לי והסברתי לה את השתלשלות העיניינים והיא הצליחה לעזור ולבוא לקראתי ושיש מקום לעזרה.ובגלל היחס המתמשך של אותה פקידה כלפי בחודש מרץ אקבל את קרן ההשתלמות שלי אסגור את המינוס ומיד אסגור את חשבון הבנק שלי באותו הסניף. וכן אבקש את התייחסותכם בתאם לחומרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בנק לאומי שם ותפקיד:
שלום רב תגובה:
הנושא ייבדק ותשובתנו תישלח ישירות לפונה
בברכה

הלשכה לפניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה