פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של בנק לאומי נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רמת אשכול כתובת:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ.
שלום בתאריך 12/04/2010 ניגשתי לכספומט בכדי להוציא סכום של 200 ש"ח בשעה 21:20 יש לציין כי ההיתי צריך לנסוע בדחיפות מירושלים לת"א למקרה משפחתי דחוף כאשר ניסתי למשוך כסף מהכספומט המכשיר הציג הערה כי לא ניתן לספק את השירות המבוקש אני לתומי חשבתי כי המכשיר מקולקל וכך ניגשתי ל 10 כספומטים שכל אחד רחוק מהשני וכל מכשיר שניגשתי אליו הציג את הערה הזאת התקשרתי ללאומי פון בכדי לברר למה לא ניתן למשוך כסף כי הרי יש לי יתרה לניצול. ענתה לי נציגה בשם קטי אשר לאחר כ 10 ד'ק אמרה לי כי בגלל שהזמנתי כרטיס חדש לא ניתן למשוך כסף עם הכרטיס הישן ביקשתי ממנה פיתרון אך היא אמרה שאין לה שום פיתרון בשבילי כאשר ביקשתי מנהל היא אמרה כי מנהל לא יכול לעשות כלום ושוב ביקשתי מנהל קרוב ל 20 פעמיים אך היא ניסתה לשכנע אותי כי לא ניתן לעשות דבר בנידון לאחר שיחה של כ 20 ד'ק עם קטי היא העבירה אותי בסוף לבנקאי בכיר בשם דור מדר לציין כי כאשר ביקשתי מקטי כי אני מעוניין לדעת את שם המשפחה שלה בכדי להתלונן היא לא הייתה מוכנה להזדהות בפני... דור ענה לי לאחר המתנה ארוכה ולציין כי אני כל השיחה מחכה ברחוב עם הפלאפון ביד מחכה לפיתרון דור הציג את עצמו בתור מנהל היחידי שנמצא כרגע במוקד והודעתי לו בתחילת השיחה כי אני מקליט את השיחה ביקשתי מדור פיתרון אך הוא אמר לי כי אין לו שום תשובה לתת לי ושום פיתרון הפיתרון היחידי הוא שמחר בבוקר התקשרו אלי מהבנק אני חייב לציין כי לא היה לי אפילו שקל בכיס כדי לנסוע לת"א בנוסף שאלתי את דור מדוע שלקוח מזמין כרטיס חדש לא מעדכנים אותו כי הכרטיס הישן יחסם לשימוש לאחר כמה ימים אפילו שהוא לא הוציא את הכרטיס החדש מהבנק תשובתו הייתה כי הוא לא יודע עוד לציין כי לפני כחודש התקשרתי ללאומי פון להזמנת כרטיס מכיוון שהכרטיס הנוכחי תקול והנציג שענה לי אז אמר לי כי הוא מזמין לי כרטיס לאחר כמה ימים קיבלתי הודעה מהבנק כי הכרטיס מוכן בבנק ואפשר לבוא לקחת אותו אך הנציגה בבנק אמרה לי כי בכלל לא בוצעה הזמנה בבנק ואם אני רוצה היא תבצע הזמנה חדשה עבורי עוד לציין כי ביקשתי מהנציגה להגביל את כרטיס האשראי שלי ל 2000 ש"ח בלבד כתוצאה מכך שמסגרת הכרטיס נפתחה לבד היא אמרה לי כי היא ביצעה את זה וכי הכרטיס לא יוכל לעבור יותר את המסגרת של 2000 ש"ח כאשר שאלתי את דור לגבי עניינים אלו גם אז לא הייתה לו תשובה לתת לי והוא אמר כי הוא לא יודע מה לומר...... אז אני רוצה לדעת איזה סוג של בנק אתם???? אני לקוח שלכם שנים לקוח שכל הכסף שיש לי נמצא אצלכם לקוח שאתם מרוויחים ממנו ריביות גבוהות לשם מה אתם גובים ממני כסף על שירות כזה???אני בעבר המלצתי לחברי לעבור לבנק שלכם מבנקים אחרים אבל אחרי הסבל ובעגמת נפש הזאת שנגרמה לי התאכזבתי ממכם קשות למרות שכל הזמן קיבלתי הצעות מבנקים אחרים נשארתי נאמן לכם נשארתי בבנק שלכם אני חושב כרגע שאתם ממש יורקים על הלקוחות
מה שאני דורש ממכם כרגע זה
א, תשובות לכול הטענות וטיפול ע"י בכיר בבנק באופן מיידי
ב, אני דורש פיצוי כספי על כל העוול שגרמתם ליעל שיחת הטלפון הארוכה ועל זה שלא היה באפשרותי לנסוע לת"א.
אני בעצמי איש שירות היום ואני נותן שירות לאנשים אני חושב שבתור בנק גדול ומכובד אתם צריכים לשמור על הלקוחות שלכם!!!
העתקים של מכתב זה ישלחו במידת הצורך:
משרד האוצר
עיתון ידיעות אחרונות
עיתון מעריב
אתר תלונה
ולכל מי שאזדקק....

עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בנק לאומי שם ותפקיד:
שלום לכם תגובה:
אנו מאשרים קבלת הפנייה.
עם סיום הבדיקה בה הלקוח ייענה על ידינו ישירות.
לשרותך בכל עת.

בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה