פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לעבור קומה מהמרתף לקומה עליונה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוספטל ,בת ים כתובת:
הנשיא קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סניף מחולק ל 2 קומות ,קומת מרתף וקומה עליונה.
בקומת מרתף יושב מנהל משה,ובקומה עליונה יושב מנהל שי,פניתי למשה וביקשתי לעבור לקומה עליונה,הוא ענה לי שאין לו התנגדות רק השאלה האם מלעמלה יסכימו?
עליתי לקומה למעלה פניתי לשי וביקשתי לעבור למעלה,והתשובה שקיבלתי אם יש לך 300,000ש"ח בחשבון תוכל לעבור למעלה.
הסברתי לשי שאני סובל ממחלת קסטרובוביה ואיני יכול להיות בקמום סגור,ואז הוא הציע לי לעבור סניף אחר.
עלבון סוג הנזק :
אני מבקש לעבור לקומה עליונה. פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בנק לאומי שם ותפקיד:
שלום לכם תגובה:
אנו מאשרים קבלת הפנייה הנ"ל.
עם סיום הברור בה, אנו ענה לפונה ישירות.
לשרותכם בכל עת.

הלשכה לפניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה