פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת. רשלנות ואי תאום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי, בן הראש מזל. פניתי ביולי השנה לקבל אישור סילוק משכנתא עבור משרד השיכון. לאחר שהמתנתי יותר מ 40 דקות בסניף נאמר לי שניתן לקבל אישור זה רק בשירות לקוחות. לאחר פניתי לשירות לקוחות נאמר לי להפקיד 90 ש"ח להנפקת האישור ולאחר שאפקסס הקבלה. חודש ימים!!!! אקבל בדואר את האישור. באמצע אוגוסט צילצלתי לבנק (שירות לקוחות)אם האישור מוכן ונמסר לי שנשלח לביתי ב3.8.. (14 יום לפני השיחה).דיברתי עם משה שהבטיח לבדוק ולשלוח לסניף בק. ביאליק מס.719. שוב צלצלתי ודיברתי עם קרן שמסרה שאומנם נשלח שוב אך לא לסניף אלא לכתובת שלי. לאחר שיחה ארוכה. כעס ובירורים. סוכם עם קרן שאחכה עד יום שני או שלישי 31.8 ואם לא יגיע לצלצל שוב. שוב צילצלתי היום וענה יקותיאל. לדבריו לפי הרשום נשלח המכתב ביום חמישי ואחכה עוד עד יום ראשון הבא... אם לא אקבל אצלצל שוב.....ואני כבר זועקת.. ריבונו של עולם מה כבר ביקשתי???חתיכת נייר. וכל זאת אני צריכה לסבול מנותני השירות. גם בקשתי לפקסס את האישור נענו בשלילה. אז אני שואלת; מה אומר המושג "שירות לקוחות" מה בדיוק תפקידו או לא תפקידו???? לא הייתי רוצה להתבטא בצורה בוטה ועולבת אך אני מאוכזבת ופגועה. (אגב, עד לרגע זה לא קיבלתי את האישור המיוחל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בנק לאומי שם ותפקיד:
שלום רב תגובה:
פניית הלקוחה, גב' מזל בן הראש, תיבדק על ידינו כראוי, אך מטעמי סודיות בנקאית לא נוכל להשיב אליכם.

אנו נשיב ישירות ללקוחה.

בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה