|
|
|
|
|
|
מערכות המידע האוטומטיות בבנק. |
נושא התלונה: |
מזרחי שלמה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אלנבי 119 ת'א |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בסניף זה מוצבות 3 עמדות של מערכות מידע, המיועדות הין השאר להפקדת שיקים. מכשיר אחד המוצב מחוץ לבנק והאמור להיות החשוב ביותר אינו פועל מזה מספר חודשים. מכשיר נוסף בקומת הבנק אינו פועל כבר כשבועיים. והמכשיר השלישי בקומה השניה של הבנק(מדרגות...עם כל המשתמע) פועל לסרוגין. המדהים ביותר הוא בחודש האחרון הוצבה בבנק "דיילת" שתפקידה להדריך ולשכנע את הלקוחות להשתשמש בשרותים האוטומטיים, אך היא נמצאת במקום ב-0 מעש.
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
בנק לאומי |
שם ותפקיד: |
שלום לכם, |
תגובה: |
אנו מאשרים קבלת הפנייה,
עם סיום הבדיקה בה אנו נענה ישירות ללקוח.
לשרותכם בכל עת
הלשכה לפניות הציבור
|
פתרון: |
|
|
|