זלזול בלקוח בצורה מכוערת |
נושא התלונה: |
מזרחי כפיר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 27 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
לב דיזינגוף והמוקד הטלפוני |
כתובת: |
לאומי 806 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני מתגורר בחו"ל לצורך לימודים, אני סטודנט, אך מנהל חשבון בנק בלאומי רח' דיזינגוף, תל אביב - בסניף הראשי, לצערי עמלות העברת כספים והמרתם, גובה מחיר לא זול, ולכן העדפתי לפתוח גם חשבון בחו"ל, לצורך העניין אני מנהל מעקב צמוד אחר המתנהל בחשבוני דרך אתר האינטרנט. לצערי, חרגתי ממסגרתי וניסיתי לאתר את ה"בנקאי האישי" שאליו אני אמור להפנות בקשות או בעיות אחרות ע"מ לטפל בבעיה כי הם גובים על חריגה ... המון ביחס לסוטדנט. התקשרתי שעון מקומי שלי (6:30 בבוקר להגיע לבנקאי .. דרך המוקד, כי לסניף ישרות איני יכול להתקשר, כשבארץ השעה 12:30) הסברתי למוקדנית את הבעיה והסיבה מדוע אני מבקש את הבנקאי, לאחר מספר שאלות לצורך זיהוי, היא העבירה אותי להמתנה לארכה מספר דקות, חזרה אליי והחליטה להעביר את השיחה לסניף, לאחר כמה דקות ארוכות ענה מישהו בסניף ולכשהוא ניסה להעביר את השיחה, השיחה נותקה, ניסיתי שוב, ענתה מוקדנית אחרת, עכשיו אני מספר את כל הסיפור מהתחלה, אני מציין כי אני מחייג מחו"ל (ארה"ב), לא בירור חוזר ומקיף, שוב השבירה אותי לסניף וענה שם בחור, ושוב נסגרה השיחה. לאחר כמה דקות חייגתי שוב וענתה שוב אותה מוקדנית ראשונה, סיפרתי את השתלשלות הדברים והיא העבירה, הפעם כשענה הבחור, ביקשתי שיקח ממני מספ טלפון לכל מקרה שאם ייתנתק הוא ימסור את המספר לבנקאי .. לצערי הוא סירב, וכמובן נותקה שיחה, לאחר מכן חייגתי עוד פעמיים והסיפור חזר על עצמו, הפעם הבחור לקח מספר טלפון אך ללא הועיל. ביזבזתי המון שיחות בזמן ההמתנה הממושך, השיחה האחרונה הוחזקתי 12 דקות על הקו בהמתנה ולא קיבלתי את השירות! בזבזתי המון כסף בשיחה, כל הסיפור ארך בין 45-50 דקות עד שנאלצתי להיכנס לאוניברסיטה ולא יכולתי להמשיך ולנסות. השיחות מוקלטות לצורך שיפור השירות, אני לא רואה שמישהו לומד מהן משהו, בעיניי זה לצורך טעות או רשלנות ודרכי הגנה של הבנק אך אני מקווה שיעשו בהקלטה שימוש ויראו שזה מוציא מדעת ובהחלט ההתנהלות כושלת, המוקדיות היו בסדר גמור, אך עדיין אני נשארתי עם הבעייה לא פתורה וכן ... הבנק ממשיך לחייב על ריביות.
|
בזבוז כסף ועלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי על שיחות והזמן, ביטול הריביות והפיגורים מרגע הנסיון לאתר את הבנקאי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|