פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא הולמת/משפילה/מעליבה של מנהלת הסניף. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף בנימינה רח המייסדים כתובת:
955 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב28/10/2010 הגעתי לסניף בנק לאומי בבנימינה סניף שאליו אני שייכת מזה כ 40 שנה עד היום ללא בעיות משום סוג שהוא.
לאחרונה הוחלפה מנהלת חדשה לסניף זה -ומאז חיי בסניף זה השתנו לחלוטין.
ביום המדובר הייתה התנהלות קלוקלת בעניין ההמתנה בתור בחור ממוצא ערבי שהגיע מוקדם בבוקר לקח המון מספרים וישב שם וחילק לכל מכריו בעודי ממתינה בתור.
לאחר כשעה שמתי לב למתרחש וכאשר פניתי למנהלת הבנק על מנת שתיתן את דעתה לעניין זה -היא לא התייחסה לתלונתי ואמרה שזה לא העניין שלה .. בעקבות כך פניתי לאיש שביצע את זה ואז המנהלת יצאה והתערבה והתחילה להעליב אותי ולסלק אותי מהבנק ואמרה לי שאני אסגור את החשבון בנק שלי אצלם -יש לציין שלעולם לא קרה לי דבר כזה ואני באמת רוצה להתלונן על ההתנהגות המחפירה הזו.(ראוי לציין שגם סגנית המנהלת הייתה מעורבת בעניין זה וכל זאת על מנת להתחנף לאחראית שלה)
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות המנהלת והסגנית שלה. פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בנק לאומי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הרינו לאשר קבלת הפנייה הנ"ל.
עם סיום בדיקתנו הלקוחה תענה , ישירות, על ידינו.
לשרותכם בכל עת.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה