פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פשוט עושים צחוק מאנשים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
החלוץ 90 כתובת:
921 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
טוב, אשתדל לכתוב קצר ולעניין.
בבנק זה לקחנו משכנתא, לאחר מכירת הדירה (כדי לקנות דירה בעיר אחרת) בבנק זה גם הפקדנו את הכסף מהמכירה ולקחנו ערבות. היו נורא נחמדים, ובגלל שכבר עברתי לגור בעיר אחרת כל ההתנהלות נעשתה טלפונית דרך אותו פקיד שהכיר אותנו. אחרי חצי שנה, כשהגיע הזמן לחדש את הערבות ולהפקיד את הכסף לפקדון מחדש הפקיד התקשר לבקש אישור לביצוע הפעולות הללו. ביקשתי לדעת איזו ריבית הם מציעים ולאחר מכך ביקשתי שיחזרו אלי יום למחורת כי אני רוצה לבדוק הצעת ריבית במקום אחר. נאמר לי שאין בעיה, מחר יחזרו אלי (בינתיים הכסף כבר לא היה בפקדון). אחרי שתוך שבוע אף אחד לא חזר אלי החלטתי שזו ההזדמנות להעביר את החשבון (פקדון + ערבות) לסניף אחר בעיר מגורי החדשה ואז התחיל הבלגן.
- פתאום סירבו לבצע פעולות בטלפון, אמרו שאני חייבת להגיע לסניף וזאת למרות ששבוע לפני זה הפקיד התקשר בעצמו לאשר ביצוע פעולות
- לראשונה כל ההתנהלות הטלפונית הופנתה לפקיד שלא מכיר אותי
- הפקיד דיבר בגסות
- נאלצתי לקחת יום חופש ולנסוע לסניף
- שיגעו אותי כמעט שעה וחצי, לא רצו שיעבור
- אחרי שלא הצליחו לשכנע אותי אמרו שאני חייבת להגיע לסניף שוב כי אי אפשר לחתום על כל המסמכים עכשיו (להזכירכם, אני גרה בעיר אחרת וכבר לקחתי יום חופש כדי להסדיר את הכל)
- לאחר שיחה ארוכה עם סמנכלית הסניף היא הבטיחה שלא יהיה צורך לחזור ושכל הפעולות יתבצעו עכשיו
- יום למחורת, בבירור טלפוני התברר שאני חייבת להגיע לסניף שוב
- לקחתי יום חופש נוסף, הגעתי לסניף לחתום על מסמכים עוד פעם
- בנוסף לכל, נלקחה ממני עמלה מוזרה, כדי לעבור סניף (לא לבנק אחר, לסניף אחר בעיר מגורי החדשה) לקחו 40 ש"ח על הוצאת תדפיס של תנועות החשבון. נשמע לי אישית נורא מוזר אבל כמובן את זה כבר לא היה לי כוח לברר.

לסיכום:
הסמנכלית של הסניף הייתה מוכנה לעשות צחוק מאנשים בכל מחיר. לטרטר, להבטיח דברים שקריים, לגרום לנסיעת מעיר אחרת.
באמת, לדעתי הכי אובייקטיבית נחצו פה קווים שבית עסק רגיל לא יכול להרשות לעצמו שלא לדבר על בנקים.


נ.ב. ברצוני רק להוסיף את התלונה למאגר, אין לי כוח או כוונה לקדם את המקרה מעבר לזה.
בזבוז זמן (2 ימי חופש, בזבוז כסף (נסיעות), עלבון (הבטחות שיקריות ופקיד שלא דיבר בנימוס), עוגמת נפש (בין הייתר תוך כידי הנסינות לטפל בדברים טלפונית כפי שהיה עד הניסיון לעבור סניף ביזבזתי שעות תוך כדי שמעבירים אותי ממקום למקום) סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בנק לאומי שם ותפקיד:
שלום לכם, תגובה:
אנו מאשרים קבלת הפנייה.
עם סיום הבדיקה בה אנו נענה ישירות ללקוחה.
לשרותכם בכל עת.
בכבוד רב,

הלשכה לפניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה