פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע פעולה למרות אישור שתבוצע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף קרית-גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בערך בתאריך 10.5 הגעתי לסניפי על מנת לסגור משכנתא (שמוקפאת בערבות).
לשם כך הופנתי מסניף הבנק לשירות לקוחות. בשירות לקוחות נאמר לי שאני צריכה לפנות אליהם בכתב.
לאחר שפניתי אליהם בכתב הם אישור שהעבירו את מכתבי לסניף שלי והוא התקבל שם בתאריך 12.5. הוסבר לי שתהליך סגירת המשכנתא לוקח עד שבועיים ושהכי מאוחר עד 25.5 אקבל לחשבוני בבנק הפועלים את ההפרש הכספי שישאר לאחר סגירת המשכנתא.
מבירורים שערכתי היום עולה כי התהליך כלל לא נעשה ונדרשתי שוב להגיע לסניף הבנק שלי. בנוסף לכך משיחת בירור מול הסניף עלה רושם שלשם סגירת משכנתא המוקפאת בערבות כלל לא היו חייבים להפנות אותי לשירות הלקוחות.

חשוב לציין שההני זקוקה כסף שישאר מההפרש עד סוף החודש הזה וזאת לאור התחייבויות תשלום אחרות שיש לי. כל פיגור בתשלום יגרום לי נזק כלכלי. לאור העובדות אני רואה את סניף הבנק שלי כאחראי הבלעדי לנזק זה.


נ.ב. רק בינואר השנה כתבתי כאן תלונה אחרת (שלא כבר לא היה בכוחותי להתעסק איתה) על בנק לאומי בגין עיכובים שערורייתיים בהעברת כספים (תלונה מספר 59058). עובדה זו אומנם לא קשורה למקרה הנ"ל אך הרושם הכללי שנוצר לי מבנק הלאומי הוא פשוט זוועתי.


בברכה, סטויאנוב לודמילה.
בזבוז זמן, כראה גם נזק כספי כבד סוג הנזק :
סיום התהליך עד סוף חודש זה לפחות ימנע ממני נזק כלכלי פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
יונתן לוי, ממונה על פנ שם ותפקיד:
אתר תלונה שלום רב
מטעמי סודיות בנקאית, לא נוכל להשיב לפנייתכם ללא יפוי כוח מהלקוחה.
יחד עם זאת, נציין בכלליות שכבר שלשום טופלה הבקשה והיום וידאנו זאת עם הלקוחה.
תגובה:
בקשת הלקוחה טופלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה