פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חמתי מנהלת חשבון מזה עשרות שנים בלאומי קרית שמונה.
לאחרונה עברה להתגורר בקריות .פג תוקף הסיסמא לאינטרנט ובקשתי ממנה שתכנס לסניף על מנת לחדש סיסמא. בהיותה מול הפקידה העבירה לי את הפקידה אשר אמרה כי אין אפשרות ועלייה לסוע לקריית שמונה. הסברתי כי דבר זה תמוה ועקב היותי עובד בנק שנים רבות גם פועלים וגם מזרחי ,שאלתי אם אין אפשרות שסניף קרית שמונה ינפיק לה סיסמא וישלח בדואר פנימי לקרית ים , שם יזהו את חמתי לפי ת.ז וימסרו לה את הקוד . מששמעה הפקידה (איני זוכר את שמה ) שאנוכי עובד בנק אמרה שזה מה שהיא יודעת והמנהלת שלה אומרת אותו דבר וניתקה לי את הטלפון בפנים , לא באתי כדי לרגל אחר נוהלים פנימיים בבנק לאומי אלא רק לעזור לחמתי לחדש את הסיסמא לאינטרנט .
חמתי מאוד פגועה ומאוכזבת מאופן הטיפול בבנק ובסניף זה במיוחד , לא פעם ראשונה , ובקשה ממני לעזור לה לעבור לבנק אחר. חבל שאלו הם הפנים של לאומי , בטח ובטח מול אוכלוסיה מבוגרת המעוניינת לקבל עזרה והבנה מהבנק ולא לצאת עם הרגשה כי אין עם מי לעבוד
עלבון סוג הנזק :
לשלוח לה סיסמא מסניף קרית שמונה לסניף קרית ים פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה