פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה וזלזול נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה בגין הטעיה וטיפול מזלזל.

תקציר השתלשלות הארוע:

הנני לקוח של בנק לאומי מזה שנים, החשבון שלי מתנהל כסדרו לכל אורך תקופה זו, מעולם לא היו בחשבוני אי אלו חריגות ומעולם לא הייתי ביתרת חובה.
בכל התקופה הזו מעולם לא באתי בפניות / דרישות כלשהם גם לא כששילמתי במשך שנים עמלות גבוהות מאוד.

בתאריך 27.5.11 פניתי בגפי לסניף לאומי שבקניון חיפה על מנת לברר את האפשרות להעביר את חשבונותי לסניף זה בעקבות מעבר דירה לאיזור חיפה. הצגתי בפני פקידה בשם הרצליה את העובדה שקיבלתי הצעה מבנק מזרחי טפחות ואני מעוניין לדעת האם בנק לאומי יוכל להשוות את ההצעה. הרצליה הכניסה אותי למנהל הסניף "שחר יזרח".

הצגתי בפני שחר כי בנק מזרחי פנה אלי בהצעה להעביר את חשבוני אליהם תמורת הטבה של 1500 ש"ח ו- 3 שנים פטור מעמלות.
לטענת שחר הוא אינו יכול להציע לי בשלב זה הצעה נגדית משום שאני כרגע לקוח של סניף אחר אולם הוא הבטיח מפורשות "ברגע שאני העביר את החשבון לסניף שלו הוא יכול להשוות כל הצעה שקיבלתי מבנק אחר".
שחר לא ציין בשום שלב בשיחה שקבלת תנאים אלו מותנים באישורים מיוחדים שעלולים גם לא להתקבל!!! גם כשידע מה ההצעה שניתנה לי מבנק אחר.

ב- 3.6 הגעתי לסניף בשנית יחד עם אישתי (שבועיים לאחר לידה) על מנת לפתוח חשבון בסניף. טיפל בנו פקיד בשם מתי עמלי שטען שעד שלא יועבר החשבון לא ניתן לדון בתנאים וביקש מאיתנו לחזור שוב לאחר מועד העברת החשבון.

ב- 17.6 הגענו שוב לאחר שהחשבון הועבר לסניף חיפה, גם הפעם למתי עמלי. לאחר החתימה על המסמכים, כשהצגנו בפני מתי את הבטחת מנהל הסניף הוא אמר ששחר המנהל איננו בסניף אך התביעה שלנו לא לגמרי לא מופרכת ביחס לרמת הפעילות והכספים המתנהלים בחשבוננו והוא בטוח שכל הבטחה שניתנה לנו תתכבד והבטיח ליצור איתנו קשר לאחר ברור עד יום שלישי 21.6.

הפקיד המטפל מתי עמלי לא טרח לחזור אלינו, לא בתאריך שהבטיח וגם לא בשלושת השבועות שאחריו. לכל אורך התקופה הזו התקשרנו אליו כפעמיים בשבוע על מנת להבין למה האישור לתנאים שהובטחו לנו מפורשות מתעקב? מתי ענה בכל פעם שהתקשרנו שהבקשה הוגשה אך טרם התקבלה תשובה.
בכל שיחה מתי נקב ביום שבו הוא יחזור אלינו עם תשובה סופית אולם לא טרח לחזור ולעדכן אותנו בשום שלב.

לבסוף ב- 7.7.11 רק כאשר אנחנו התקשרנו שוב למתי, הוא ענה שבקשתנו נדחתה.

אני כלקוח ותיק, מרגיש פגוע על ההטעיה שנעשתה על ידי מנהל הסניף (אין פה עניין של חוסר הבנה כמו שהוא מנסה לתאר בכדי להתנער מעצם ההטעיה) ועל הזלזול ועגמת הנפש בעצם חוסר העידכון ומשיכת הזמן (כ- חודש וחצי כולל 3 פעמים הגעה לסניף ומס' רב של טלפונים).
לא לזאת ציפיתי בהתחלה החדשה באיזור מגורים חדש...
בנק שמפרסם באמצעי המדיה השונים ומתפאר על היכולת שלו לקבוע פגישה לכל לקוח עם מנהל הסניף ראוי שהבטחות מנהל הסניף יכובדו ולא ישארו אמצעי לגיוס לקוחות חדשים.

אלכס


בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה