פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בשכר בכוונה תחילה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סוטין 1,אזה"ת סגולה,פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,לפני כחודשיים התחלתי לעבוד ב"בנק לאומי לעסקים" בתור עובד ניקיון. (חשוב לי לציין שזו עבודתי השנייה) בחוזה ההעסקה שלי עם חברת הניקיון הובהר לי ששעות ההעסקה שלי הן 18:00-22:00,עכשיו,הבנק ממוקם בתוך מבנה שמכיל בתוכו אי אלו עוד עסקים,הדלת הראשית למבנה ננעלת ב 20:00. על מנת שאוכל להחזיק במשרה זו התאמצתי מאוד להגיע בשעה 16:30 כדי להספיק לנקות את הסניף לפני נעילת הדלת הראשית של המבנה,כמו כן,היו מצבים בהם חלק מעובדי הסניף היו נשארים שעות נוספות,עובדה זו היקשתה עלי עד מאוד,במשך כל תקופת ההעסקה שלי בבנק לא סופק לי המפתח לדלת החיצונית,ביקשתי מהאחראית עלי בסניף שוב ושוב אך זה לא עזר..
בתאריך 30/6 (יום חמישי) הגעתי בשעה 17:00,האחראית עלי בסניף וכמה מהעובדים נשארו כמעט עד 19:00,הבהרתי לאחראית עלי שלא אספיק לנקות את כל הסניף מפאת חוסר זמן,יחד עם זאת,הצעתי שאגיע ביום שישי כדי להשלים את מה שלא הספקתי,האחראית אמרה שאין צורך.
ב 3/7 התקשר אלי האחראי מטעם חברת הניקיון,ואמר לי שהאחראית עלי מטעם הסניף אינה מרוצה ממני ואינה מעוניינת שאחזור,ב 4/7 ניגשתי לסניף וביקשתי לדבר איתה,היא סירבה לדבר איתי,שלחתי כמה מיילים למנהל הבנק כאשר הוא חזר אלי,הסברתי לו את הבעיה,הבהרתי לו שאם הייתי מקבל את המפתח של הדלת החיצונית כל זה היה נמנע,וביקשתי,התחננתי שיחזיר אותי לעבודה מכיוון שהעבודה הזו מאוד מאוד חשובה לי ולמשפחתי,מנהל הבנק הבטיח שיבדוק את העניין ויחזור אלי,אחרי כשבועיים יצרתי קשר עם האחראי שלי,הוא הסביר לי שהאחראית מטעם הסניף יצאה לחופש והיא תחזור ב 24/7
חיכיתי,ב 27/7 שלחתי מייל למנהל הסניף בו התנצלתי על ההצקה,וביקשתי לדעת מה נעשה בעניין,המנהל החזיר לי תשובה במייל,שהם מרוצים מההסדר הקיים וזהו,שלחתי לו מייל בו הסברתי לו שאני מרגיש פגוע מ"בנק לאומי" ומהסניף שלו בפרט,כמו כן ציינתי שהפיטורין בוצעו לא עקב אי מקצועיות אלא על בסיס אישי ושלדעתי מדובר פה בהפרה של הקודים המוסריים והאתיים ש"בנק לאומי" כ"כ מנסה להפגין בשלטי חוצות ובפרסומות בטלויזיה.. עובדה ברורה להתננכלות על רקע אישי היא שהמנקה החדשה קיבלה מפתחות לדלת החיצונית,מה שאומר שהיו מפתחות אך האחראית עלי בחרה להקשות עלי בכוונה,ב 29/7 קיבלתי מייל ממנהל הבנק בו הוא לא מסכים עם טענותיי והוא מבקש להפסיק את ההתקשרות ביננו,וזהו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרה לעבודה או פיצוי כספי על פיטורים לא מוצדקים פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה