פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה בנק לאומי על עוגמת נפש ללקוח ! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
האדמור מפיטסבורג 39-24 כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך למכתבי תלונה שאירוע שקרה בסניף בנק לאומי סניף 932 מזה שלוש שבועות וקבלתי מכתב שהתלונה בטיפול ותוף 14 יום אקבל תשובה כאשר אני עוד נסער בהקשר לאירוע ומאז האירוע לא עבדתי שבוע ימים וכיום אינני מסוגל להכנס לבנק לראות את שלושת הפרצופים של הפקידה השקרנית ושני מנהלים שלא מפעילים שיקול דעת כאשר אני קלינט מזה שנים רבות ומפקיד כל 10 לחודש את המשכורת כאשר חודש שעבר ב 10 לחודש הכנסתי דרך הכספומת את הצ'ק וקיבלתי קבלה על ההפקדה ולמחרת אני רואה בחשבון הבנק חייב אותי פעמיים עמלת החזר 110 ש"ח על שנה הוראת קבע של כל חודש מאשרים אותם יש פו הצתברות דברים מזה שנה מאז שהמנלת הזו נכנסה לתפקיד אתן דוגמה יש לי מסגרת בחשבון 1000 ש"ח הגעתי עם צק 750 ש ביקשתי 200 ש על חשבון הצק לשבת והצק של המעביד שלי כאשר החשבון מראה 1000 חובה רבתי זה רק חלק מהמקרים רבתי אך אני לא אכעס ולכן התחלתי ליצרוח ולכן ניגשתי לפקיד אלי אפנה אתי לפקידה בהקשר לעמלת הסברתי לה בצורה מתרבתת ולכן לא היתה מוכנה לשמוע כן ולכן כעסתי מאוד ועקב זה לקחתי את התדפיסים זרקתי אותם על השולחן ולא זרקתי עליה כפי שהיא טענה במשטרה היא ו2 המנהלים שלה .. הפקידה ניגשה למנהל שלה למעלה והוא ירד למעטה בכעס והוא אמר לי "אני אזמין לך משטרה" ולכן אני לא איימתי אני צעקתי על יד הקליינטים בבנק וצרחתי כאשר אני רואה שאף פקיד בבנק לא מוכן לישמוע אותי וציפיתי ממנהל בנק שראה אותי כועס למרות השקרים שסיפרה לו הפקידה שראתה אותי ניסער לקחה אותי למשרד ולהרגיע אותי ולישמוע אותי ולכן נוסף לזה הזמין לי משטרה וביקשתי מהמנהל ששלושתם כולל המנהלים והפקידה שתבואו למישטרה להגיש תללונה כי אני מעונייין להגיע איתכם לבית משפט על העוגמת נפש ועל השקרים ועל העמלות הלא חוקיים כאשר אדון המנהל תוך כדי דברים שנאמרו במשרד היה עוד בחור אחד שישב עם המנהלת למטה הוא ניגש לבחחור ואמר לו תמשיכו לדבר איתו עד שהמשטרה מגיעה מודיע לכן אני מודיע לכם בזה אספר לכם סיפור שקרה מיזה 10 שנים אבא שלי עבד בנמל אשדוד 40 שנה והיה לו חשבון בבנק לאומי בסניף אחר כאשר ניגשתי לפתוח חשבון לילדה שלי שבעבר היה לה עסק אמר לי הפקיד יש לך תוכנית חיסכון , ואמר לי הפקיד שיש לך כספ בחשבון כאשר מספר הת"ז של אבא שלי 6777134 והמספר הזהות שלי זה - 67771378 כאשר אבא שלי טעה בסיפרה האחחרונה בימקום 4 הוא אמר 7 , ניגשתי לבנק ליבדוק כמה כסף יש בחשבון נאמר לי שיש 7 אלף שקל על שם ביטון אלברט בת"ז שלי 67771378 כאשר הת"ז של אבא שלי מסתים בספרה 4 באות תקופה אבא שלחי נפטר ליפני 5 שנים ואמא שלי לא קיבלה אף מכתב הביתה בהקשר לתוכנית .. ואם אני לא עליתי עולה על החשבון של התוכנית חיסכון מעולם לא הינו יודעים שזה קיים ..ואני בטוח שהיו מבליגים מיזה עין ! והכסף היה עובר למישהו אחר בבנק , כאשר המנהל הסניף הזה היה צריך לתת דין מיקרה כזה לא יעבור בשתיקה בהמשך לדברים שאתם עושים לבן שלו אפנה למבקר המדינה , למבקר הבנקים בהקשר לאירוע כאשר יש לנו הוכחות ויש לנו תעודת פטירה ומתי הכסף ירד מהחשבון ולא קיבלנו שום מכתב והבנק יישא בתוצאות , ובאותו הההייזדמנות שאני הולך לעשות כתבה בעיתון שהבנק הזמין לי מיכתב , ואני בהיזדמנות הזו העלה את העינין של אבא ואני אגרום לזה שהרבה אנשים באשדוד יבדקו את החשבונות שלהם גם לגבי העמלות וכל היחס שאתם נותנים לקליינט וככאשר אתם מקבלים מכתבים לטענות הציבור ואתם על הדרך מדרבנים את המנהלים שלכם , ואני רואה בחומרה רבה את צוות מנהלי הבנק שנימצאים בסניף 932 ובמיוחד המנהלת כאשר היה בחור בשם אלי ולייאמר לזכותו זה אחד הפקידים היחיד בבנק שהיה יכול לעזור לי כאשר קיבל הוראה חד משמעית מהנהלת שאני לא אפנה אליו ושהוא לא יעזור לי יותר מממש עוגמת נפש מצידם ! לכן אני מגיש תביעה נגד הבנק נגל מנהל הבנק ונגד הנהלת בתביעה אזרחית על העוגמת נפשש גרמו לי להגיע למשטרה ושחשתי ברע כשאר אני עובד נהג הסעות בימקום להמישך את העבודה אני היתי כל היום במישטרה בחקירות והיה לי קייטנה להוציא אותם ב 12 והיתי בלחץ עצום בזאת שהילדים היו מחכים לי בשמש וניגרם לי נזק כאשר לא יכולתי לדבר בטלפון מהמשטרה להודיע שאני נימצא בחקירה .ולכן בישבילי היא שיקרה למנהל שאני איימתי ועובדת במקום שיש בו כספים ומקום אם אחריות אין לה מקום בבנק הודה לכם מאוד אם תענו לבקשתי בהקדם האפשרי ממתין לתשובה חיובית ..!

העתקים - למבקר המדינה, עו"ד פרטי, מבקר הבנקים ,ולכל הגורמים מסביב המטפלים בעיניין!
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בנק לאומי שם ותפקיד:
שלום לכם, תגובה:
אנו מאשרים את קבלת הפנייה של מר יוסי ביטון,
היא תבדק על ידינו ותשובה תשלח ישירות לפונה.
לשרותכם בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה