|
|
|
|
|
|
סגירת סכום 100000$ לתקופה ארוכה ללא בקשה! |
נושא התלונה: |
יום חמישי 15 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
882 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שבוע טוב
ברצוני לקבל כתובת לתלונות או להעביר ישירות תלונה זו המצורפת:
יש לי חשבון בבל"ל סניף 882 חשבון 4283321
בחשבון זה יש לי חשבון מטח 4283341
בזמנו ביקשתי לסגור סבום של 100000$ לתקופות קצרות שכן אני עומד לקנות דירה לבני.
אינני יודע מדוע כל פעם תקופת סגירת הסכום עלה
באוקטובר צילצלו אלי מהבנק ושאלו אם אני רוצה לסגור את הסכום 100000 $ לתקופה נוספת
ואכן אישרתי זאת מתוך הנחה שזה לתקופה של 3 חודשים או מקסימום 6 חודשים.
בשבוע שעבר הזדעזתי לראות שהחשבון נסגר ל-13 חודש.
בפניתי לבנק, אמרה הפקידה (פאינה בקמן) שקיבלה אישור טלפוני. הדבר בהחלט לא יכול להיות!!!!! שכן אין כל סבירות שאסגור הסכום לתקופה כל כך ארוכה
(מה עוד שהפקידה ידעה גם ידעה שאני עומד לקנות דירה ולהשתמש בסכום זה)
ביקשתי לשחרר הסכום ונאמר לי שזה יעלה בקנס של כ-950$ (מעבר לזה שלא ישא כלל ריבית)
אני איבדתי כל אמון בבנק וברצוני לבטל כל חשבונותי בבנק אלא אם כן ישוחרר הסכום ללא קנס
אבקש לקבל כתובת לצורך תלונה רשמית והסדר לביטול חשבוני בבנק
אודה על תשובתכם
פרופסור יצחק שינמן
Professor Izhak Sheinman
Faculty of Civil Engineering
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
בנק לאומי |
שם ותפקיד: |
שלום |
תגובה: |
הפנייה התקבלה ותיבדק על ידנו ובתומה יענה הלקוח בכתובתו על פי ספרי הבנק
בברכה,
|
פתרון: |
|
|
|