התנהלות פוגענית - והתניית שירות בשירות של הסניף. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 26 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מרכז מסחרי בית שמש |
כתובת: |
916 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר 15 שנה כלקוח של בנק לאומי, החלטתי לסגור את החשבון בסניף עקב מעבר לחברה ומעבר דירה.
בחשבון הייתה לי תוכנית חיסכון ע"ס כ82500 ש"ח.
ובמקביל מסגרות אשראי עם הלוואות וכ"א בסה"כ כ40000 ש"ח.
ביקשתי לסגור את החשבון ולפרוע את כל החובות ולקבל את יתרת החיסכון.
קרן החיסכון הייתה 77500 ש"ח הריבית שהחסכון צבר במשך כ4 שנים היה כ5000 ש"ח תאריך סיום החיסכון 7/12 ..
בתחילה הבנק פדה לי את החיסכון וקנס אותי ב5000 ש"ח מבלי לידע אותי על הקנס, לאחר מו"מ החזיר את החיסכון, אך דרש ממני לקחת הלוואה מהסניף בנק, על מנת לסגור את החשבון ולא הסכים לשעבד את החיסכון לטובת החוב, כי לטענתו אינו יכול לעשות זאת, במקביל לכך ומבלי לידע אותי, הוא חסם לי את כרטיס ההשראי והחזיר הלוואה שמשולמת בחשבון לטובת הבנק.
מי שטיפל בחשבון הינו מר מיכאל ,שבעבר גרם לי מספר פעמים עוגמת נפש עקב טעויות שבעטיים הפסדתי כספים ותחושה של דווקא לא לעזור.
האם זה נכון שהבנק לא רשאי לשעבד חיסכון שנמצא ברשותו, והופך את המינוס לריבית פיגורים, ומרוויח מכל העולמות?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
סיום מוקדם של החיסכון וסילוק החוב שלא בתנאי שבירה, או שיעבוד כל החובות לטובת החיסכון עד תום התקופה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|