פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה על התנהגות משפילה ומביישת של עובד בנק לאומי נושא התלונה:
רוקח אייל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
עמק איילון שוהם כתובת:
סניף שוהם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד : בנק לאומי פניות הציבור 4/6/12

הנדון : מכתב תלונה על התנהגות משפילה ומביישת של עובד בנק לאומי

שלום רב
אני מזה 12-14 שנים מנהל את חשבון הבנק שלי בבנק לאומי בסניף 747 שוהם .
הספקתי לחוות ולעבוד עם כל הבנקאים והפקידים בסניף זה .
בזכות סניף לאומי שוהם הקמתי משפחה , קיבלתי הלוואה לקניית רכב, קיבלתי הלוואה לצורך קניית בית , הלוואה להקמת עסק ומה לא !!! ובאמת בזכות סניף זה הצלחתי להתקדם בחיים . אז מראש תודה

תמיד אמרתי לעצמי שלעולם לא אעזוב את סניף לאומי שוהם .
מכמה סיבות , הוא סניף מאוד משפחתי , מאוד חם , מאוד תומך גם בשעות צרה .

ואני חייב לשבח את צוות העובדים שעזרו ותמכו ונתנו את עצמם שתמיד הייתי צריך

אתי לבב מנהלת הסניף , דניאל בראון , שרי , ואיבה .

לפני כשנה נקלעתי קצת לקשיים כלכליים בעקבות עסק שפתחתי בשותפות ,
החלטתי לשקם את עצמי מהחובות שהיו בסך של 150 אלף ₪
לא חשבתי פעמיים ובאתי לסניף לאומי שוהם איפה שניהלתי את חשבוני הפרטי במשך 12שנים כי ידעתי ששם תמיד ישמרו עליי ויעזרו לי כי זאת ההרגשה שקיבלתי מאז ומתמיד .
ואכן באמת קיבלתי את התמיכה והעזרה הזאת מה שראוי לשבח למנהלת הסניף אתי לבב.

לפני כשבוע ימים בתאריך 30/5/12 נקלעתי למצב לא נעים והגעתי לחריגה בסכום של 2000-5000 ₪ סכום שהוא זניח לעומת הסכומים שמופקדים מדיי שבוע לחשבוני כ 10000-30000 ₪ ממוצע הפקדות בשבוע .

פניתי למנהלת החשבון שלי דניאל בר-און בבקשה לעזרה של יום יומיים שיאשרו לי את החריגה, והיא אכן הפנתה אותי לדרג אחד מעלייה לעובד בשם קובי פרוייד

שפניתי אליו הוא התייחס אליי בצורה כל כך משפילה וכל כך נבזית שכל כך התביישתי מול עשרות לקוחות ששהו בסניף ,

הוא פשוט הציב לי אולטימאטום שאם תוך שעה אני לא אפקיד את סכום החריגה אחזיר לך צקים מה שיביא אותי להגבלה בחשבון הבנק שלי .
תוך מרוץ אחריי הזמן ארגנתי את הסכום שהיה צריך להפקיד והפקדתי אותו באיחור של 10 דק ' . ואכן כן הוא החזיר לי צ'ק. יום למחרת קיבלתי טלפון משרי אחת העובדות ואמרה לי כמחווה טובה שלהם אליי הם מבטלים את השורה של החזרת הצ'ק בחשבון .

במהלך השיחה שלי עם ממלא מקום מנהלת הסניף קובי פרוייד הוא פשוט צעק עליי ואמר לי בצורה כל כך משפילה ומכוערת שכל עובדי הבנק שהיו לידו וכל הלקוחות ששהו מסביב שמעו זאת " קח את חשבונך ותחפש לך בנק אחר אני לא צריך לקוחות כמוך בסניף זה "
זהו בדיוק המשפט ששמעתי ממנו יעידו על כך עובדי הסניף ששמעו זאת .
אני לא האמנתי למה ששמעתי באותו רגע וחשבתי שאני נימצא בחלום הזוי , זאת לא חוכמה לגבות ריביות ועמלות יותר מ10 שנים מלקוח, וביום שישנה צרה שהיא גם לא כזאת צרה שלא ניתנת לפיתרון אני מקבל גב קר . אני נורא נפגעתי ונורא התביישתי אפילו לסובב את הראש אחורה , לעולם לא דמיינתי שהבן אדם שמנהל לי את החשבון ואחראי לכספים שלי ידבר אליי בצורה כזאת . זאת פשוט יריקה לתוך הבאר ממנה הוא שואב .
הגעתי למצב שלא היה לי נוח לחזור לסניף אפילו לבצע הפקדות מה שלקח אותי למכונות החיצוניות או לסניפים אחרים לבצע הפקדות כספים .

לאחר מקרה זה אני חייב לציין שהוראתי לאשתי לסגור במידי את החשבון בנק באותו סניף (היא פתחה אותו בדיוק שבוע קודם ) .

אז בכל אופן תודה רבה על 10-14 שנות פעילות ושיתוף פעולה יחד
מקווה שאמצא בנק חדש שלא ישפילו את לקוחותיהם בצורה כזאת

שאתם שרים לאומי תמיד איתך אני מציע שלפני זה תלמדו את חלק מהעובדים שלכם לעמוד מאחורי הסלוגן הזה .

תודה
אייל רוקח
ת.ז 036672004
0504022272




























העתק פניות הציבור בנק לאומי + העתק לסניף שוהם



עלבון סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בנק לאומי שם ותפקיד:
שלום וברכה, תגובה:
אנו מאשרים קבלת הפנייה.
היא תועבר לבדיקה והלקוח ייענה על ידינו ישירות.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה