פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות וגזל זמן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני מספר חודשים פתחתי עם בן זוגי חשבון בלאומי סניף כרמיאל.ולמה פתחנו את החשבון? פשוט בדקנו איפה אנחנו מקבלים "מתנה" שהכי מתאימה לנו ולשם הלכנו, בנוסף לבן זוגי יש חשבון משלו בלאומי. בפעם הראשונה שהלכנו לבנק טיפלה בנו בנקאית בשם רוזה במעמד פתיחת החשבון היא הציעה לנו חשבון בו אנחנו מקבלים 1300 ₪ לחשבון הבנק ברגע שנעשה שימוש של 600 ₪ בכרטיס האשראי. בחודש הראשון העברנו את כל תשלומינו לכרטיס האשראי על מנת לעמוד ברף 600 השקלים. להפתעתנו לאחר חודש גילינו ש"המתנה" לא נכנסה לחשבון. התקשרנו לבנק ואמרו לנו להמתין לחודש הבא. בחודש שאחריו שוב לא נכנסה ה"מתנה" לחשבון. התקשרנו לברר מה קרה הפעם ובזו הפעם נזרקנו מנציג לנציג, בכל פעם הבטיחו לנו שהנושא בבדיקה ולהפתעתנו גם בחודש שאריו "המתנה" לא נכנסה לחשבון. ושוב חזרנו לטלפונים ושוב הופננו באדיבות פלאית מנציג לנציג עד שרוזה הבנקאית אצלה פתחנו את החשבון הבינה שלבן זוגי (אסף אזר) יש חשבון בבנק ולכן איננו זכאים למתנה אך לאחרי בירור היא אמרה שבשל ההתחייבות הראשונית של הבנק ולאור העובדה שזו הסיבה בגללה פתחנו חשבון בלאומי פשוט נחליף את כרטיס האשראי על שמי כי אני אינני לקוחה של הבנק ואז אחרי שימוש של שלושה חודשים וסך הורדות של 600 ₪ כל חודש אז נוכל לקבל את "המתנה" המיוחלת. מיד הזמנו כרטיס אשראי חדש והפעם על שמי. את הכרטיס ביקשנו לשלוח לעיר שדרות מכיוון שבשנה הזו אנו מתגוררים שם. אחרי כמה ימים קיבלתי הודעת אס אמ אס לטלפון האישי שלי ובה כתוב "כרטיס אשראי ממתין לך בסניף 961" זכרתי שאומנם ביקשתי שישלחו לי את הכרטיס לשדרות אך בגלל שהרגשתי כבר ממילא שההתנהלות מסורבלת החלטתי לחכות ליום בו אגיע לכרמיאל על מנת לקחת את כרטיס האשראי. אחרי שבוע הלכתי לקחת את כרטיס האשראי בסניף כרמיאל (נעדרתי בשביל זה מיום עבודה שלם) אך להפתעתי בסניף כרמיאל נאמר לי שהכרטיס לא נמצא אצלם שהכרטיס נשלח לשדרות, הסברתי לבנקאית שנשלחה לי הודעה ולכן הגעתי לכאן והיא אמרה לי שאין מה לעשות ושעלי ללכת לסניף בשדרות. אחרי מספר ימים שוב הפסדתי יום עבודה ושוב הלכתי לסניף בשדרות ולהפתעתי הגדולה שם אמרו לי שהכרטיס לא נמצא אצלם. חזרתי לביתי התקשרתי ללאומי ועד שחזרו אליי כבר הסניפים היו סגורים בסניף כרמיאל עשו בדיקה ואמרו שהכרטיס נמצא בשדרות. אחרי כמה ימים הלכתי שוב לבנק וכדי לא לפספס יותר מדי זמן בעבודה השתדלתי לצאת הכי מאוחר ובכל זאת שאוכל להגיע לסניף אך לצערי כשהגעתי הבנק היה סגור, חשבתי שבימי שני הוא פתוח עד שש וחצי. התקשרתי לבנק שוב והפעם על מנת לדאוג שישלחו לי את כרטיס האשראי לביתי. הסברתי להם שהתרוצצתי רבות בשל טעויות של הבנק ואני מבקשת שיתחשבו בי. בבנק ענתה לי בנקאית שאינני זוכרת את שמה בחוסר סבלנות משווע שאין ביכולתה לעשות דבר על מנת לעזור לי. ניסיתי להתקשר פעם נוספת כדי לדבר עם נציגה אחרת ובסוף חזרה אליי רוזה שאמרה שתנסה לבטל את הכרטיס אשראי הזה ולשלוח לי חדש הביתה. אחרי כמה ימים רוזה התקשרה להגיד לי שלצערה היא לא הצליחה לשלוח את הכרטיס הביתה ושאין ברירה עליי ללכת לסניף בשדרות, היא אמרה שאני יכולה כבר ללכת ושהכרטיס נמצא אצל בנקאי בשם סרגיי. היום הלכתי שוב לסניף בשדרות והפעם שוב יצאתי מהעבודה במיוחד הגעתי לבנק בשעה 16:30 הכרטיס אכן היה בבנק אך הפעם הכרטיס לא היה פעיל. התקשרנו לסניף בכרמיאל ושם בנקאית בשם רונית ניסתה לטפל בבעיה היא אמרה לי להמתין מספר דקות חיכיתי בבנק כבר חצי שעה אך ללא תשובה חייגתי למוקד שם הפנו אותי לבנק ורונית ענתה לי ואמרה לי להמתין על הקו. היא העבירה אותי לרוזה שאמרה לי שאין מה לעשות ושעלי להמתין לכרטיס חדש. שאלתי את רוזה האם אין משהו לעשות לפנים משורת הדין כי נגזל ממני זמן ואנרגיות רבות מדי מאז פתחנו את החשבון ואני מבקשת לראות אילו פתרונות אחרים הבנק יכול להעניק לי לאור עוגמת הנפש בזבוז הזמן וההיעדרויות הרבות מהעבודה (ובעקבותיהם גם שכר נמוך יותר) היא אמרה שאין לה דרך לעזור לי. ביקשתי ממנה שלפחות תכניס את "המתנה" שהבנק התחייב לתת לנו במידה ונפתח חשבון אך היא אמרה שלא מגיעה לנו המתנה בגלל שלא החלפנו את כרטיס האשראי.
עכשיו הגענו לדרך ללא מוצא, אנחנו לא מתכוונים לסגור את החשבון עד שלא נקבל את המגיע לנו אך אינני מתכוונת לבזבז זמן נוסף על מרדף אחרי כרטיס אשראי עלום. אנחנו שוקלים אפילו לבדוק אם ישנה עילה לתביעה מתן התחייבות כוזבת וגזל זמן עצום. נשמח להימנע מכל התהליך המורכב והלא נעים הזה ושנמצא פתרונות אחרים. על כל דבר שאנחנו מבצעים בבנק אנחנו משלמים עמלה אך אנחנו לא זכינו לרבע עמלה על עמלנו והעמלה שלנו צריכה להתבטא אך ורק בשירות אדיב ובעל פתרונות אשר מכבד אותנו ואת הבנק.

בברכה,
מיכל גיל
054-6267774
כספי סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה