פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מנהלת בסניף 934 בנק לאומי. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. שמי גל גבאי
אני לקוחה ותיקה בסניף מספר 934 כבר מספר שנים,יש לי הכנסות די גבוהות וקו האשראי שאישרו לי בבנק הוא 7.500 וזה לא מספיק לי מכיוון שאני גרושה עם2 בנות שגרות עימי ואני המפרנסת היחידה.ניגשתי היום למנהלת הסניף לבקש הגדלה זמנית על סכום של 1500נוספות עקב קניות של ציוד לבית הספר עבור הבנות.מנהלת הסניף ששמה ליטל דיברה איתי בזלזול לא ניסתה להביןאותי ואף לעזור לי למרות שהבקשההיא זמנית לחודש ימים, אמרתי לה גם שבימים הקרובים צריך להיכנס לי כסף והיא פשוט לא התייחסה למה שאמרתי לה וקיבלתי ממנה הרגשה של נפנוף וכשאמרתי לה שאפנה לדרגים גבוהים היא צחקה לי בפנים ואמרה אני מצוטטת "תפני לאן שאת רוצה זה לא יעזור לך, גם אם תפני לפניות הציבור של הבנק".אני חושבת שזאת לא התנהגות נאותה למנהלת סניף ובטח שלא ללקוחה ועוד ותיקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחת משוב עם המנהלת על היחס שלה ללקוחה ואישור חיובי ומיידי לבקשתי פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה