ייעול שירות הלקוחות רק מאריך ומייגע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כבר מספר פניות של אנשים בנושא לאומי קול, אני חייבת להוסיף. עם כח הרצון לשפר את השירות, הוא רק ארוך ומייגע יותר, שירות לא אישי, וגם, אם אני רק רוצה לבקש מהטלפנית שיודיעו לבנק שלי להתקשר אליי, אני צריכה לעבור דרך ארוכה של זיוהי, ואבוי אם אני מתבלבלת באיזו סיפרה, אז אני חוזרת 8 צעדים אחורה. לאחר מכן, זיהוי מול הטלפנית, ובשביל מה. ממש מתסכל. איפה ה"בנקאישי" שלי....... בהזגמנות הראשונה שלי, אני עוברת בנק.
|
|
|
|
|