פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ייעול שירות הלקוחות רק מאריך ומייגע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כבר מספר פניות של אנשים בנושא לאומי קול, אני חייבת להוסיף. עם כח הרצון לשפר את השירות, הוא רק ארוך ומייגע יותר, שירות לא אישי, וגם, אם אני רק רוצה לבקש מהטלפנית שיודיעו לבנק שלי להתקשר אליי, אני צריכה לעבור דרך ארוכה של זיוהי, ואבוי אם אני מתבלבלת באיזו סיפרה, אז אני חוזרת 8 צעדים אחורה. לאחר מכן, זיהוי מול הטלפנית, ובשביל מה. ממש מתסכל. איפה ה"בנקאישי" שלי....... בהזגמנות הראשונה שלי, אני עוברת בנק.

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה שמר - מנהלת איכו שם ותפקיד:
מוקד לאומי Call הוקם על מנת לשפר את השרות הטלפוני בלאומי. שיפור השרות בא לידי ביטוי בכך שלקוחות הממתינים אצל הפקיד בסניף מקבלים שרות מבלי ששיחות טלפון יגיעו לפקיד המטפל תוך כדיי שהם ממתינים לקבלת השרות. בנוסף מטרת השרות לקצר את זמני ההמתנה למענה הטלפוני בסניפים אשר היה ממושך מאוד עקבל העומס בסניפים. לקוחות המצטרפים לשרות לאומי Call באופן מסודר יכולים להנות משרות בימים א'-ה' משעה 08:00 בבוקר ועד 23:00 בערב ובימי שישי עד שעות הצהריים זאת ללא תלות בשעות הפעילות של הסניפים. כמובן כי אין השרות בא להחליף את שרות הבנקאי האישי בסניף אלא כשרות נוסף למתן מידע וביצוע פעולות בנקאיות כפי שנקבע. נסיוננו הרב מוכיח כי לאחר הצטרפות מסודרת לשרות החוסכת את כל שאלות הזיהוי מגלים הלקוחות שביעות רצון גבוהה מאוד ומעדיפים את ההתקשרות הישירה למוקד על פני ההתקשרות לסניף. תגובה:
הצטערתי מאוד לקרוא אודות תחושותיה של הכותבת ואני ממליצה לה לגשת לסניפה ולהצטרף באופן מסודר לשרות כך שתוכל להפיק ממנו את מירב היתרונות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה