כללית לכל חברות האשראי |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
איני יודע אם פנו אליכם בעבר בנושא. מדובר במוקדי שירות של כל חברות האשראי. מדוע אצל כל החברות הסלולריות, החיוג אליהם הוא בכוכבית חינם ואצל האשראי אין מוקדי 1-800. דומני שעבר לא מזמן חוק שמחייב אותם לזה, אולם גם בלא קשר לכך, כאשר השיחה תהיה על חשבון בית העסק, המענה יהיה מהיר יותר ולא דקות ארוכות (בתקווה...) ויעיל יותר. אשמח לדעת מתי יוחלפו כל המוקדים משיחת בזק רגילה לחינם + הגדלת מס' נציגי השירות וקיצור זמן ההמתנה. מספיק שמשלמים כל חודש דמי אחזקה, מגיעה גם תמורה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שינוי מס' מוקדים 1800 והגדלת מס' נציגים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|