פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות יעיל ללקוח ותיק נושא התלונה:
נורקין אסתר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רמת ישי כתובת:
סניף זייד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.8.12 הגעתי בשעות הבוקר המוקדמות לסניף זייד ברמת ישי
לא היתה תנועה בבנק.הבאתי עמי מסמך מבנק ישראל על פדיון תעודת מלווה בטחון.נתבקשתי למלא פרטי הבנק שלי כולל מספר החשבון שלי.יצויין שזה מלווה שעשה בזמנו אבי ז"ל ואנו 6 יורשים לו.כל אחד מאחי הביא את חתימת הבנק שלו המאשר את מספר חשבונו ללא בעיו.ת. כמובן שבקשתי שיחתמו לי על המסמך המאשר את מספר חשבוני בבנק זה על מנת שיועבר אליו הכסף שמגיע לי.נתקלתי באטימות רבה ובתשובה מאו לקונית "צריך לבנות תקנים" .כל מה שבקשתי זה חתימה המאשרת את מספר חשבוני!!!!לא להוציא כסף! יושבת שם בחורה בשם חיה שפניתי אליה לשכל הישר ולהיגיון איזה נהלים צריך לבנות על מנת לאשר את מספר חשבוני????אין פה שום שיקול דעת????לאחי ואחיותי הבנקים שלהם חתמו תוך שניה!!!!מותר לציין כי אני לקוחה של 39 שנים בבנק זה ומעולם לא התיחסו אלי בצורה כה משפילה כאילו מה בקשתי!הרבה תלונות יש לי על סניף זה אולם עדיין היו מספר עובדים שהיה כיף לעבוד אתם תוך כדי רצון לעזור ושיקול דעת!!כיום הסניף עם ההנהלה החדשה לא נעים להכנס אליו.האוירה כל כך קרה ומתוחה שניתן לחתוך את האויר בסכין!אני כמובן שוקלת לעזוב את הבנק הזה ובודקת את האופציות.
בסופו של דבר לאחר שנתנו לי להמתין כחצי שעה כי"צריך לבנות תקנים" התיאשתי ובקשתי את המסמך בחזרה ללא אישור הבנק! אני מבינה שיש נהלים וחוקים אולם יש גם שיקול דעת .כל אחד מהעובדים משחק ראש קטן ומפחד מהצל של עצמו.זה הרושם שקבלתי בהיותי שם!האם כך צריך להתנהל סניף בנק?האם זה השירות אשר מגיע ללקוחה של 39 שנה?

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה