פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיקוב בהעברת כספי משכנתא נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בנק לאומי למשכנתאות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב15.7 רכשתי דירה וביקשתי משכנתא של 60% מערך הדירה כאשר את 40% הנותרים התכוונתי לממן ע"י מכירת החצי שלי בבית שעדיין נמצא בבעלות משותפת מתקופת נישואי,לגרוש שלי , כאשר אף הוא לקח משכנתא בלאומי למשכנתאות לשם כך. נאמר לי מראש לחתום על חוזה קנייה של הדירה החדשה עם מועד תשלום ל 60 יום כי העסקה מורכבת וכך עשיתי.
לאחר כ 40 יום נתברר לגרוש שלי שהבנק מוכן להעביר את הכסף רק לאחר ביצוע העברת הזכויות בטאבו, וכאשר ניסיתי להשיג האישורים ממס שבח, היטל השבחה, ומנהל התברר לי כי הדבר לוקח לפחות 50 יום.
לדעתי עצם הדרישה שאוותר על זכויותי בנכס לפני שאקבל כל תמורה היא בעייתית, אבל הבעייתיות החמורה שקרתה פה היא שלא יידעו לא אותי ולא את הגרוש שלי מראש על כך שקבלת התשלום היא רק לאחר העברה בטאבו ונוצר מצב שנאלצתי לבקש הלוואה מהורי בלחץ זמן ונאלצתי להפר את מועד התשלום בחוזה המכר של הדירה שקניתי עקב ליקוי באחד הטפסים שלא טופל בזמן.
על הבנק היה ליידע אותי מראש על כך שהתשלום מותנה בהעברה בטאבו. אין מילים לתאר את עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי ועדיין נגרמת עקב כך, ואת המתחים הנפשיים הרבים.
אם היו מיידעים אותי מראש על דרישה חריגה זו עורכי הדין בעסקה היו מתחילים מייד בהשגת המסמכים הרלוונטים בטאבו אך הם הופתעו בדיוק כמוני.
. לא יתכן שהפקידה בסניף תיתן מצג אחד ופתאום מחלקה אחרת תפתיע עם דרישה לא צפויה. זהו ליקוי שיוצר הטעיה של הלקוח.
כספי, זמן, ומתח נפשי סוג הנזק :
ליידע כל לקוח מראש על דרישות חריגות הקשורות לעסקה שלו , ופיצוי על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי. פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
ונתן לוי, עו"ד הלשכה ל שם ותפקיד:

בתאריך 20.9.12 יצרה נציגת הבנק בסניף קשר טלפוני עם גב' לבטוב אשר מסרה לה שהתלונה הזו אינה רלוונטית עוד.
תגובה:
נמסר לגב' לבטוב שאם יש צורך בהמשך בירור, היא יכולה להיות בקשר עם נציגת הבנק בסניף.
לחילופין, גב' לבטוב יכולה גם ליצור קשר עם הלשכה לפניות הציבור של הבנק.
אפשרויות הפנייה אלינו מצויינים באתר לאומי למשכנתאות באינטרנט.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה