פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות בנק לאומי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוח בנק לאומי. הגשתי תלונה בקשר לניירות ערך .כתוצאה מאי ביצוע הוראה בטלפון .נימנע מימני רווח כספי. דיברתי עם דנה גורן המנהלת במוקד לאומ.י כל והיא העדיפה להעביר את ההחלטה לטיפול הממונה בסניף. הממונה בסניף אמר לי לפנות שוב לדנה המנהלת. הרגשתי עוול וכעס על אופן ההתנהלות של הממונים בבנק לאומי. כך הממונים מתייחסים ללקוחות הבנק {גם ללקוחות לשעבר } היה עוד בירור בקשר הנ"ל . ללא מענה עובדי הבנק .החוצפנים שמקבלים תנאי שכר והטבות חריגות וגם גורמים לשביתות ושיבושים ממש לא מעניין תדמית הבנק הגרועה ומספר תלונות גבוה של לקחות בנק לאומי ביחס לבנקים אחרים כולל תביעות בבתי משפט
כספי סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
מאחר ומדובר בסודיות בנקאית לא ניתן לפרט, מה עוד שהפונה לא ציין פרטי חשבון ועוד שהלקוח יפנה אלינו בצורה מסודרת. תגובה:
באמצעות האתר שלנו או בפקס 03-5148688 ותשובתנו תשילח אליו על פי כתובתו הרשומה בספרי הבנק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה