פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע!!!!< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שטראוס 29 כתובת:
911 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב! אני לקוח של בנק לאומי בסניף 911 סניף גאולה ברצוני להתלונן ולמחות על השירות הגרוע בסניף.. ואפרט את תלונותיי.
דבר ראשון ההמתנה בסניף לשירות היא קטסטרופלית..!! בכל שעה ובכל זמן שהוא שמגיעים לסניף לקבלת שירות ההמתנה ארוכה ומייגעת וחסרת סיום, הדבר נובע מהמצב הקבוע שכשיש הרבה לקוחות אז יש יותר בנקאים וכשיש קצת פחות אנשים מיד מצב איוש הבנקאים בעמדות יורד מאוד, מה שיוצר את המצב המתנה המזעזע הזה!!ומנסיון שלי בכל מצב כמעט תמיד העמדות לא מאוישות לחלוטין , ולאחר שסוף סוף זוכים ומגיעים לבנקאי התורן בדרך כלל מדובר באיזה בנקאי קשיש או מבוגר שהאינטראקציה שלו עם מערכות המחשב בבנק ועם הלקוח גרועה לחלוטין!!
הבנקאים לא מסתדרים עם המחשב, חלק גדול מהפעולות אין להם מושג איך עושים, כל דבר צורך התייעצות עם עמיתים לעבודה מה שגורם לבזבוז זמן משווע, החוסר אדיבות , והמחסור בטיפת רצון לבוא לקראת הלקוח או להבין אותו זה פשוט נורא! אין מילה אחרת!!!
באחד המקרים שלי חויבתי על עמלה גבוהה סתם! ורק בגלל אטימות של הסניף! מדובר על עמלה של מכתב חריגה שעקצו ממני 55₪ על מכתב מיותר שבכלל לא הגיע בזמן ושום תועלת לא הייתה בו , ובכלל לאחר שהמינוס בחשבון נסגר , מה גם שמכתב זה מיותר מעיקרו מאחר שהיה לי באותה עת פיקדון של מעל 3000₪ שהיה אפשר להעביר ממנו מיידית לחשבון ולסגור את המינוס או לחילופין לגלות גמישות ולאשר חריגה זמנית, אך במקום זאת בחר הסניף להצמיד עמלת מכתב מיותרת ומרגיזה בדיוק בזמן שמצבי הכלכלי פחות טוב עקב משכורות שעוכבו.( ושלא באשמתי)
בנוסף גיליתי בימים האחרונים עוד עמלה שנלקחה ושמה עמלת ערוץ ישיר, ( עוד 16.5₪ שהינם גניבה לאור היום מאחר שהחשבון שלי מוגדר כחשבון סטודנט..)
לאחר בירור שערכתי במוקד על עמלה זו לא ידעו להצביע על סיבתה.. ולולא שהייתי שם לב הכסף היה נלקח או יותר נכון נגנב ממני !!!
עוד דבר מקומם ; השארתי מס׳ פעמים הוד׳ לסניף שיחזרו אלי לגבי עמלות או בירור דברים נוספים, הסניף לא טורח לחזור ללקוחותיו ורק אחרי מס׳ פעמים מואילים בטובם לחזור עם אפס סובלנות ורצון למנוע טירחה, עוגמת נפש ובזבוז זמן יקר של הלקוח , ובעבור כל שטות או דבר שאין להם כח לטפל מריצים אותי לסניף עם כל העצבים הכרוכים בכך כאמור לעיל!
הייתי בעבר לקוח מס׳ שנים של סניף בית וגן בבנק לאומי והשירות שם היה יותר מתקבל על הדעת, אם כי בהחלט לא מושלם!
עוד דבר מרגיז מאוד שקשור לבנק לאומי בכללותו זה הפיגור הנוראי מבחינה טכנולוגית, המצב מזעזע שבעוד ברוב הבנקים מותקן כיום במכשירים האפשרות ההגיונית והפשוטה להפקיד כסף מזומן לחשבון בלי מעטפות וכל הסירבול הזה.., בבנק לאומי הסניפים בהם ניתן לעשות זאת אפשר למנות אותם על אצבעות כף יד אחת וגם במכשירים אלה המון פעמים אופציה זו אינה פעילה
״משום מה״!!
הדבר גורם לסירבול רב ללקוחות וליצירת מצב בה לקוח מגיע למינוס ומשלם עמלות מיותרות עקב במחסור במכונה בסיסית כזו!!!
עוד דבר מעצבן מאוד שנתקלתי בו, זה המצב שהייתי במינוס ורציתי לסגור זאת ע״י העברת הפיקדון לחשבון ע״וש וכמובן שוב פעם.. בשביל זה צריך להגיע לסניף ולהפקיד כסף ולטרטר את הלקוח שוב!!
ל מ ה. ? ? ? ? למה זה טוב ? למה ככה לעצבן את הלקוח, ועוד דוגמא קטנה, כשלוקחים הלוואה מהבנק דרך הטלפון, ואני מדבר על הלוואה של עד 10,000₪ במידה ויש לי חלק מהכסף ואני מעוניין לסגור חלק מההלוואה כדי לחסוך ריביות וכדו׳ שוב פעם צריך לרוץ לסניף בשביל כזו שטות.. למה אי אפשר לתת הוראה כה פשוטה בטלפון?? למה להציק ככה ללקוח? בניגוד לבנקים אחרים שם ניתן לעשות זאת ללא שום בעיה!
עוד דבר; למה העברה טלפונית לסטודנט עולה יותר משלושה שקלים?? למה בבנק הפועלים זה בחינם ואצלכם כל שטות עולה כסף?? למה העברה אינטרנטית עולה כסף?? למה בפועלים זה שוב בחינם????
למה כל סמס ללקוח שרוצה להתעדכן במצב החשבון עולה 0.20 אגו׳ בעוד שבבנקים אחרים מקבלים את אותו השירות לכל החודש בעמלה של מס׳ שקלים בודדים ללא שום קשר לכמות בסמסים שתתקבל?????
כמה שנים שאני לקוח אצלכם ובמקביל גם בבנק הפועלים שילמתי המון עמלות על שטויות וגניבות!
, לסיכום העניין השירות אצלכם גרוע מאוד ומפגר מכל בחינה הן בסניפים והן במערכות הטכנולוגיות!!
מניסיון אישי ומר אעשה כל מאמץ לעזוב את הסניף בפרט ואת הבנק בכלל ואמליץ לכל ידידיי ומכרי להתרחק !!!

מה שפורט כאן זה רק חלק מהתלונות שלי על הסניף בפרט ועל בנק לאומי בכללותו!!!
אבקש בזאת לקבל תגובה הולמת לטענותיי !!
תודה והמשך יום נעים!
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה