פרטי התלונה

תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בציבור הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצל 9 אזור כתובת:
827 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/4/06 הגעתי לבנק בסניף אזור בשעה 12:00 לערך. בתור לבנכול עמדו כ- 15 לקוחות כאשר קיימות רק 2 עמדות שירות. לאחר שהפקידה טיפלה בשני לקוחות נסגר בנכול 1 (הקופאית ספרה כסף במשך כ-חצי שעה) ובבנכול השני התחלף לקוח אחר שהתברר שהוא לקוח עסקי ומהשעה 12:15 דקות עמד עד ל-12:45 לערך.

בזמן זה הגיעו לקוחות נוספים וכל זה בערב החג. הקופאית הודיע שאפשר גם לקבל שרות בקומה השנייה וגם שם קיימים 2 בנכולים. עליתי לקומה השנייה וגם שם התברר שעובד רק פקיד אחד וכ-10 לקוחות מחכים בתור לכן החלטתי לרדת בחזרה לקומה הראשונה ואז גם הפסדתי את התור בקומה זו. (בנתיים לא השתנה שום דבר ורק בנכול אחד עבד בקומה הראשונה ).

פניתי למנהל מר אלי ניסן ובקשתי ממנו לפתור את הבעיה.

תשובתו הייתה: "למה אתה פונה אלי בצורה כזאת ובחוסר סבלנות והאם אתה לא מכיר את חוק מרפי"
תשובתי : "אני לא מתעניין בחוקי מרפי ואני מבקש ממך לפתור את הבעיה" .לאחר עוד כ 10 דקות כאשר לא השתנה דבר פניתי למר אלי ניסן בשנית

תשובתו: "אין לך סבלנות ואתה לא מדבר יפה וגם אפשר לעלות לקומה השניה 4 בנכולים זה בהחלט מספיק" תשובתי:" בכל קומה עובד רק בנכול 1 וזה לא משנה את העובדה שאני ממתין כמעט שעה שלמה"

תשובתו: " השרות שניתן הוא בהחלט בסדר"
תשובתי "אתה אדם מתנשא שיושב במשרדך וכלל לא מבין את הצרכים של ציבור הלקוחות בסניף זה".

אבקש להתלונן על היחס המשפיל והמעליב של מר בן ניסן שלא טרח כלל לפתור את הבעיה שנוצרה אלה להתוכח איתי.
כלקוח של סניף זה נפגעתי קשות מהיחס של מר בן ניסן.

יענקלה פרידמן
ביאליק 9 אזור
מיקוד 58007
פלא 050-6790850
עלבון סוג הנזק :
1. כל עמדות השרות(בנכולים)במקום אחד 2. מנהל(אלי ני פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הלשכה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום וברכה תגובה:
הפנייה הנ"ל תועבר לברור ובסיומו הלקוח ייענה ישירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה