|
|
|
|
|
|
אי הודעה בדבר חסימת כרטיס אשראי |
נושא התלונה: |
יום שני 24 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר הגעתי לבנק לשם החלפת כרטיס אשראי שפג תוקפו. כאשר הגעתי לסניף נתבקשתי לחתום על כרטיס האשראי החדש- חתמתי אך לא נלקח ממני הכרטיס הישן. אמרתי זאת לפקידה והיא אמרה שאין בעיה עם זה והכרטיס יכול להישאר אצלי- וכך היה. אתמול ניסיתי למשוך כסף מהכספומט בעזרת הכרטיס הישן ולהפתעתי גיליתי שלא ניתן לבצא את הפעולה. ניסיתי למשוך גם בכרטיס החדש- וגם ממנו לא הצלחתי למשוך את הכסף. לבירור- פניתי ללאומי CALL, ושם נאמר לי שברגע שאני משתמשת בכרטיס הישן נחסמים אוטומטית שני הכרטיסים. והסביר שכאשר מקבלת את הכרטיס החדש, הפקידה צריכה לגזור את הכרטיס שכביכול פג תוקפו. לאחר ויכוח בינינו נאמר לי להגיע לסניף שברחובות (אני גרה עכשיו בת"א) לשם ביטול הכרטיס הישן והחייאה של הכרטיס החדש.
חבל שלא טורחים ליידע את הלקוחות בדברים שכאלה, שכן אני נשארתי ללא כל והייתי זקוקה לכסף מזומן!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|