פרטי התלונה

תלונות בנק ישראל

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה קשה בקבלת שרות במחלקת המטבע בבנק ישראל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי כבר זמן ארוך, כמות גדולה של מטבעות.
ניסיתי בכל מיני דרכים לפרוט את המטבעות, ולא הצלחתי.

מצאתי שבבנק ישראל, ניתן השירות הזה לאזרח.

בגלל שאני מתגורר בצפת, רציתי לוודא שהשירות יינתן לי, לפני שאני יוצא לדרך עד לירושלים.

בתאריך 6/8/2014, דיברתי עם מחלקת המטבע בבנק ישראל, ולשמחתי שמעתי, שהשרות ניתן בחופשיות לכל אחד, בימים א-ה, בין השעות 8:00-13:00.

תכננתי נסיעה מיוחדת לירושלים מחר, במיוחד בשביל להתפטר ממצבור המטבעות.

רק בכדי לוודא, התקשרתי הבוקר שוב לבנק ישראל.

וכך הלך העניין:
התקשרתי למספר 02-6552879 בשעה 9:00 בערך, ולא הייתה תשובה.
התקשרתי מיד למספר 02-6552874, ולא הייתה תשובה.
התקשרתי שוב למספר 02-6552879, ענתה פקידה, והפנתה אותי לקופות ונתנה לי את המספר שלהם: 026552847.

התקשרתי למס' שקיבלתי ממנה, ענה פקיד, וכך התנהלה השיחה:

פקיד: תפנה לבנק המסחרי שלך, או לבנק הדואר.
אני: בנק הדואר לא מקבל.
פקיד: תן לבנק, הם יקבלו!
אני: הם לוקחים עמלה גדולה, ואני רוצה לבנק ישראל.
פקיד: אז תפנה לסופרים, הם צריכים את זה.
אני: יש לי סכום גדול, והם לא צריכים עשרות אגורות.
פקיד: בעיה שלך שצברת סכום כזה.
אני: מה הסדר בבנק ישראל?
פקיד: בנק ישראל לא מקבל את זה. בנק ישראל עובד רק עם בנקים.
אני: זה הכללים של החוק?
פקיד: כן. בנק ישראל לא מקבל, תלך לבנקים רגילים.

התקשרתי בחזרה לפקידה הראשונה במס' 02-6552879, סיפרתי לה שפקיד אמר לי שבנק ישראל לא מקבל כסף. אמרה לי: "מי אמר לך דבר כזה?" ואני שומע אותה ברקע צועקת על אחד הפקידים (שכחתי את שמו): "מישהו אמר ללקוח שלא מקבלים מטבעות?", ואמרה לי להמתין על הקו.

המתנתי זמן מה, ואז חזרה הפקידה ואמרה: "אף אחד לא אמר לך דבר כזה!", "אני לא יודעת לאיפה התקשרת, אני אעביר אותך אל הקופות".

היא העבירה אותי אל הקופות.

ענה לי פקיד ושאל "כמה כסף יש לך"?"
אני: מעל אלף שקל בעשרות אגורות.
פקיד: אתה צריך לספור את המטבעות, לארוז אותם באריזות של 500, ולבוא לבנק, והמכונה תספור.
אני: למה המכונה לא יכולה לספור לבד?
פקיד: בנק ישראל לא סופר מטבעות, הוא רק מקבל מטבעות מהציבור ומעביר אותם בחזרה לציבור. אין תפקידו של הבנק לספור מטבעות.
אני: למה המכונות לא יכולות לספור עבורי?
פקיד: המכונות רק בודקות שלא טעית. אתה חייב לבוא עם חבילות ספורות של 500.

התקשרתי מיד שוב אל 026552847, ופעמיים לא ענו לי כלל.
בפעם השלישית ענה לי אותו פקיד, ומיד אמר: "כבר דיברת איתי היום".

שאלתי אותו מה שמו, ענה לי "אלי".

התקשרתי שוב אל המס' 026552847 בשביל לוודא את שעות הפתיחה, ענה לי פקיד אחר ושאל אותי "לשם מה?"
אני: אני צריך לפרוט המון מטבעות, ואני מגיע מצפת.
פקיד: מה הפירוש מגיע מצפת? אתה צריך להזמין תור! כמה מטבעות יש לך?
אני: אלף שקל בערך.
פקיד: נסדר לך תור בעוד חודש, ועד 6000 (ששת אלפים) מטבעות בלבד, וגם אם זה רק עשרות אגורות.
אני: מה שמך?
פקיד: ****.
אני: האם זה החוק?
פקיד: כן.
אני: תודה.
פקיד: לקבוע לך תור?
אני: לא בטוח שאוכל להגיע מצפת בעוד חודש.
פקיד: מה שמך?
אני: לייזר.
פקיד (נשמע שהוא כותב): "לייזר 052..."
אני: תודה, וניתקתי.

התקשרתי בחזרה לפקידה הראשונה במס' 02-6552879, היא מיד אמרה: "כבר דיברת איתי היום. מה אתה רוצה?"
אני: האם אלו הנהלים, שרק עד 6000 מטבעות, ותור רק בעוד חודש.
פקידה: דיברת עם הקופות, הם יודעים מה שהם אומרים.
אני: האם בנק ישראל לא נותן פתרון אחר? כי אני מגיע מצפת ויש לי הרבה מטבעות.
פקידה: דיברת עם הקופה, הם יודעים מה שהם אומרים.

רציתי להתקשר לפקידה שוב, בכדי לברר את שמה.
5 פעמים התקשרתי, ותשובה לא הייתה.

התקשרתי ממספר אחר, ומיד ענו לי.
אני: שלום, עם מי אני מדבר?
פקידה: מה אתה צריך?
אני: יש לי בעיה עם פריטת מטבעות, ואני מקבל מידע סותר מפקידים שונים.
הפקידה העבירה לפקידה שכבר דיברתי איתה כמה פעמים היום.
פקידה: כבר דיברת איתי היום כמה פעמים. מה אתה רוצה?
אני: אני רואה שיש כאן בעיה עם השרות שלכם לאזרח. כאזרח אכפתי, אני רוצה לפנות לממונים עליכם בכדי שיטפלו בנושא, ואני רוצה לדעת עם מי דיברתי.
פקידה: אין שום בעיה בשרות, דיברת עם הקופות ושם אמרו לך הכול.
אני: בכל זאת, לדעתי יש כאן בעיה חמורה בשרות, ואני רוצה שיטפלו בעניין.

וכך כמה פעמים, היא טוענת ש"אמרו לי הכול בקופות", ואני טוען ש"נתנו לי מידע סותר ולא מדויק, ועד דברי שקר ממש של "לא אמרו לך כזה דבר!", ו"אני שמעתי שלא אמרו לך כזה דבר!"".

לבסוף הסכימה הפקידה למסור את שמה, "****", **** מיחידת ההנפקה.
הפקידה שענתה לטלפון בפעם האחרונה היא "****" ממזכירות יחידת המטבע.

הפקיד **** הוא "**** ******".
הפקיד "אלי" לטענתה לא קיים בכלל! אין פקיד כזה!

לסיכום:
קיבלתי מידע סותר ולא מהימן, ממספר פקידים בבנק ישראל.
ההרגשה שלי היא, ש"סיננו" אותי, שניסו להתפטר ממני, שלא היו ישרים איתי, שניסו להעלים ממני מידע.
מזל שלא יצאתי לדרך, כי מי יודע איך היה מסתיים העניין.
עלבון, בזבוז זמן, חוסר שקיפות והגינות כלפי לקוח סוג הנזק :

בנק ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה