פרטי התלונה

תלונות א.מ.ר.מ מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהספקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 12.6.06 קניתי דרך אתר האינטרנט ראוטר אלחוטי של 3COM באתר צוין זמן משלוח 7 ימי עסקים. בחשבון הויזה שלי ירד התשלום ב- 13.6.06 - למחרת הקניה. כעבור 10 ימים ב- 22.6 (8 ימי עסקים) פניתי לספק א.מ.ר.מ מחשבים, בשאלה מדוע לא הגיע המוצר וענתה לי המזכירה כי היא לא יודעת למה אבל המוצר עדיין לא יצא מהמחסן. היא הבטיחה לי לחזור לטלפון, לאחר שלא חזרו אלי התקשרתי שוב כעבור מספר שעות ואותה מזכירה טענה כי הבוס שלה בישיבה בתל אביב ואין לה תשובות בשבילי אבל היא מבטיחה לחזור אלי עוד באותו יום.
כמובן שהיא לא חזרה ואני יצרתי קשר שוב עם הספק ביום ראשון (25.6.06 - 9 ימי עסקים מיום הקניה) ואותה מזכירה הודיעה לי כי החבילה שלי יצאה ואני אקבל אותה ביום המחרת (10 ימי עסקים מיום הקניה) כאשר שאלתי מדוע לא באותו יום התשובה היתה זה מה יש אם אתה רוצה אתה יכול לבוא לקחת לבד.

למחרת אכן הגיע החבילה אך ללא הוראות בעברית וללא כל מילת הסבר והתנצלות.
מדובר ברשלנות של הספק א.מ.ר.מ מחשבים אשר גאד יופי לגבות את הכסף למחרת ההזמנה אך שכח לספק את המוצר ואם לא הייתי מתקשר המוצר היה שוכב במחסן עד עצם היום.
טלפונים חוזרים לספק ועוגמת נפש מהזלזול של החברה בל סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

א.מ.ר.מ מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה