פרטי התלונה

תלונות א.מ.ר.מ מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת המוצר שהזמנתי ושירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מערכת מחשב פנטיום 4 מול נציגת לקוחות של החברה.
בסיום תהליך ההזמנה עברתי מולה על מפרט המערכת - פריט אחר פריט - בכד לוודא שלא תהיינה טעויות. במפרט שהזמנתי ציינתי שאני מעוניין בשני כרטיסי זיכרון של 512 כל אחד בכדי שהמערכת תעבוד בשיטה מקבילית על שני הכרטיסים (המחשב כלל מעבד מקבילי). הנציגה אישרה.

לאחר 14 ימי עסקים הגיע המחשב במשלוח. כשפתחתי את המארז גיליתי שקיבלתי מחשב שלא הזמנתי. במערכת היה חסר כרטיס זיכרון של 512MB DDR2.

התקשרתי אל חברת המחשבים ולאחר שהשגתי אותם (בעלות לא מבוטלת של זמן המתנה בטלפון נייד, העניין מסתכם במספר שעות!!! גם כאן בא לידי ביטוי השירות הגרוע) ביקשתי שנציגת המכירות הספציפית תחזור אלי (לא אציין כאן את שמה, לא ניתן להשיג את הנציגה הספציפית במספר ישיר לכן ביקשתי שהיא תחזור אלי).

חיכיתי יומיים והנציגה לא חזרה אלי. שוב התקשרתי אל החברה ושאלתי את הנציג הספציפ ממנו ביקשתי שהיא תחזור אלי מדוע היא לא חזרה אלי. הנ"ל התחמק מהשאלה ואמר שהיא תחזור אלי עוד מעט. לא חזרה (כמצופה). התקשרתי שוב ולאחר נסיונות רבים לדבר עם אדם ולא לשמוע מוסיקת רקע ביקשתי לדבר עם נציג אחר מכיוון שלא נראה שהנציג הקודם הולך לעזור לי. ביקשתי לדבר עם הנציגה ישירות במיידי בשיחה הנ"ל. היא ענתה לי (סוף סוף).

הסברתי לנציגה את הבעייה. הנציגה טענה ש"אני לא זוכר טוב" את מה שהזמנתי. ברצוני לציין שמפרט ההזמנה היה מולי כל העת ולכן אין ביידי טעות לגבי ההזמנה. ניסיתי להסביר לה שייתכן וחלה טעות בהזמנה הרי אני הזמנתי בכוונה מעבד מקבילי בכדי שיעבוד עם זיכרון מקבילי וכל מה שקיבלתי זה כרטיס זיכרון אחד של 512MB במקום שניים. היא לא השתכנעה ואמרה שהם נתנו לי מעבד יותר טוב ושאני צריך להשאיר את המערכת כפי שהיא. מעניין לשמוע נציגת מכירות כל כך יהירה שבטוחה שאני לא דובר אמת, מדוע שאשקר?
היא אמרה שהיא תבדוק את זה ושתחזור אלי.

היא לא חזרה אלי - שוב - כצפוי. למען האמת לא שמעתי מהם יותר.
ונשארתי עם מחשב שלא הזמנתי...

לקוחות, ראו הוזהרתם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
כרטיס זיכרון DDR2 512 כפי שהזמנתי + התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

א.מ.ר.מ מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה