פרטי התלונה

תלונות א.מ.ר.מ מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי ביותר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
התע"ש 20 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.8.06 הזמנתי מחשב של חברת א.מ.ר.מ מחשבים דרך האתר P1000 עם מסך 19" LCD. ראשית כל לאחר שהתחייבו לספק את המחשב תוך 10 ימי עסקים, ופניותיי הטלפוניות הרבות , המחשב סופק לי בתאריך 20.9.06 . לדאבוני גיליתי לאחר ההספקה שקיבלתי מסך 19" רחב (טעות שלי כי לא שמתי לב לכך בזמן ההזמנה) אבל בכל מקרה היה זה מסך 19" רחב של PROVIEW ולא שלMAG כפי שהתחייבו בהזמנה. התקשרתי לחברה כדי לברר אפשרות להחליף אותו במסך 19" רגיל של MAG. בתחילה נעניתי ע"י בחורה בשם קרן שאמרה לי שאין בעיה שאבוא למחרת ושאוכל להלחליפו ללא בעיה, היא רק ביקשה שאבדוק טלפונית לפני בואי שאכן יש להם במלאי את נמסך שאני רוצה ... משם התחילו תלאותיי הרבות , למחרת דיברתי עם שלומי,כיון שקרן לא הייתה, שאף הוא אמר שאין בעיה להחליף את המסך ואפילו אמר לי שאפשר לבצע את ההחלפה באמצעות שליח ושאין צורך שאגיע אליהם, רק שאבדוק עם המחסנאי שלהם שיש להם את המסך במלאי והפנה אותי למוסטפה במחסן שלהם בכפר ברעה, מוסטפה אמר שהוא צריך לבדוק עם שלומי במה מדובר ו"הבטיח" לחזור אליי מיד כשיבדוק. מי שלא חזרו אליי, לא שלומי ולא מוסטפה, התקשרתי שוב, כמעט כל יום השארתי הודעות לשלומי, דיברתי שוב עם קרן ששוב אמרה לי שאין בעיה ושאדבר עם שלומי, שאי אפשר היה להשיג אותו. השיחה האחרונה שבה עוד הצלחתי לדבר עם מישהו אצלהם הייתה ב-3.10.06 , הפעם דיברתי עם נאור שבצורה מאוד נחמדה אמר לי שהוא עכשיו מטפל בי ושאין בעיה , אפילו סוכם ביננו על סוג המסך אותו אקבל ושיהיה עליי להוסיף 350 ש"ח עבור ההחלפה. הסכמתי ורק ביקשתי ממנו שיגיד לי מתי אני יכולה לבוא להחליף את המסך. אמר לי "לא לדאוג" ושהוא מיד חוזר אליי, אמרתי שכך אמרו לי כולם ושעד היו אף אחד לא חזר אליי, ושלהשיג אותם זו משימה קשה מאוד, נאור חזר ואמר ש"אני עכשיו מטפל בך ואין לך מה לדאוג" .... הוא לא חזר אליי וכל ניסיונותיי להשיג אותם מאז הגיעו למענה קולי או למשיבונים האישיים שלהם ואף אחד לא חזר אליי. שלחתי להם מייל, פקס ... וכלום לא עזר , אני לחלוטין אובדת עצות ולא מבינה מה הבעיה שלהם, אני רק רוצה להחליף את המסך שהזמנתי בטעות, אני מוכנה לשלם את ההפרש, יש לי כרגע מסך ארוז באריזתו המקורית שאין לי מה לעשות איתו ואני לא מצליחה להבין את השירות שלהם. לא ביקשתי שיביאו לי הביתה , לא ביקשתי מתנות , ביקשתי לבוא ולהחליף את המסך, אבל אני לא רוצה להגיע אליהם ולגלות שאין להם במה להחליף לי אותו או להתקע שם יום שלם .... אך יתכן שזה מה שאאלץ לעשות . ישנה גם בעיה נוספת במחשב עצמו, חיבורי המיקרופון והאוזניות הקדמיים לא עובדים, גם על זה נעניתי תחילה ע"י מוסטפה שככה זה והם לא אמורים לעבוד (?) ולאחר מכן נאור אמר לי שכשאבוא לקחת את המסך אביא איתי את המחשב ויבדקו את זה . אבל אף אחד מהם לא טורח בכלל להתיחס לפניות שלי ולא מחזיר טלפונים, אף פעם. אנא עיזרו לי !
כולם יחד סוג הנזק :
טיפול ושירות של החברה פתרון נדרש :

א.מ.ר.מ מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה