פרטי התלונה

תלונות א.מ.ר.מ מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת זכויות צרכן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי עמי
אני סטודנט לתואר שני בבן-גוריון.
לפני כשנתיים קניתי דרך וואלה שופס מחשב נייח מ- http://www.pcdepot.co.il
קניתי את המחשב עם שלוש שנים אחריות. לאחר כעשרה חודשים הייתי צריך להחליף את המסך. לפני חודש וחצי שלחתי את המחשב לתיקון כי לא נידלק. שילמתי לחברה 180ש''ח עבור המשלוח. המחשב חזר עם סדק במארז, לא תוקנו כל הדברים שנאמר שיתקנו ותוך חודש שוב לא נידלק. כל זה בלי שום דף פירוט.
לאחר הרבה מאוד התקשרויות והבטחות שווא שיחזרו אלי הגעתי למנהלת בשם מור והיא אמרה שיבואו לקחת את המחשב. היום קיבלתי את המחשב בחזרה שלא תוקן כמו שצריך. לאחר בוקר שלם של לרדוף אחרי החברה מור אמרה לי שיאספו את המחשב עוד פעם.
אני סטודנט לתואר שני ועושה את רוב העבודה והלימוד שלי במחשב הזה. אני אפילו לא הגעתי לישיבה היום בגלל שלא יכולתי לראות את ההודעה לגבי הישיבה במייל שלי. אני עדיין משלם עבור המחשב הזה ולא יכול להרשות לעצמי להיות בלי מחשב כל כך הרבה זמן. המנהלת מור מסוגלת רק להשאים אנשים אחרים ושביקשתי מחשב חלופי בזמן שיתקנו באמת הפעם היא לעגה לי.
מי שעובד עם טלפון סלולר יכול לקבל טלפון תחליפי בזמן שמתקנים תקלות. מה השוני פה? אני עובד עם המחשב ומתקשר דרכו- לסטודנטים שלי, למנחים שלי, למשפחה שלי בחו''ל. בימינו אני לא מתקיים בלי מחשב. הביזבוז זמן ועוגמת נפש היא גדולה ואני מרגיש שאין לי מענה ואין לי זכויות. אני זבוב מעצבן עם ארנק
תודה על ההקשבה
ותודה מראש למי שיכול לעזור

Ami Braverman
הכל סוג הנזק :
מחשב חילופי בזמן שלומדים איך לתקן את המחשב שלי פתרון נדרש :

א.מ.ר.מ מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
מור מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח רכש מחשב בשנת 2005 וטופל במסגרת האחריות, ככלל לקוחותינו.
כל החלקים שניזקו עקב השילוח, הוחלפו כפי שסוכם עימו, ומחשב מאיתנו יצא תקי בבדיקת מעבדהן. כמו כן הוסבר ללקוח כי אין ברצוננו ליצור בעיית שרות אלא לפתור אותה, וכי עלות המשלוח אינה במסגרת האחריות, וכי השרות ניתן לו ללא תשלום בעקבות השתלשלות הדברים.
תגובה:
לצערנו אין אנו מספקים מחשבים חלופיים ללקוחות.
האפשרויות הן: איסוף המחשב מבית הלקוח ללא תשלום + בדיקה מקיפה נוספת
הגעתו של הלקוח ישירות אלינו למעבדה לפתרון הבעייה במקום.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה