שרות אטום של מוקד טכני חברת lenovo |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב חדש לפני כחודש, מהר מאוד התחילו תקלות,
התקשרתי למוקד שירות טכני, ענה לי נציג בשם מוחמד, המנהלת שלו בשם היבא לא הייתה מוכנה לקחת את השיחה, בהתחלה הנציג אמר שהמנהלת איננה, לאחר מכן אמר שהיא בשיחת ועידה, הנציג לא היה מוכן להגיד לי איפה הם נמצאים - אמר שהם יושבים בחו"ל ושאסור לו לומר איפה, אסור לו גם לומר לי מה השם משפחה שלו,
מנע ממני במשך שעה לדבר עם המנהלת, וגם אמר שהיא לא תחזור אלי כי רק במקרים קריטיים המנהלת מתערבת ואיים שינתק לי. בסופו של דבר התייאשתי ופניתי אליכם.
אני לא יודעת איך להתייחס למקרה כזה, רכשתי מחשב ב 2500 ש"ח ואני מצפה לשירות קצת יותר מכובד מזה,
בשלב זה אני מבקשת לבטל את העסקה ולהחזיר את המחשב, העניין שאין עם מי לדבר ואני לא יודעת למי פונים ואיך מטפלים במחדל שכזה.
דבר הוסף אני חייבת לציין - קרה כבר כמה פעמים שהפנתי אליכם תלונה ולא קיבלתי שום התייחסות, גם ביקשתי חוות דעת של עורך דין וגם לא קיבלתי.
אני מבקשת ליצור עימי קשר ולתת לי מענה הולם.
בברכה, יהב
|
כפסי, עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|