פרטי התלונה

תלונות דוד לוביצקי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי מלא של דמי קדימה בשל הטעית לקוח ואי עמידה בתנאים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בראשית חודש נובמבר 2005 פנינו לסוכנות ד. לובינסקי בת"א כדי להזמין רכב מסוג פז'ו 206 .
החברה התחייבה בחוזה ההזמנה לספק את הרכב עד לסוף חודש דצמבר 2005. במהלך השבועות, שבאו לאחר ביצוע ההזמנה (ותשלום המקדמה), היינו בקשר שבועי (ולעיתים דו-שבועי) עם סוכן החברה, שי. הנ"ל מכר לנו בכל שבוע סיפור אחר על מסעותיו המופלאים של רכבנו הקט. הסיפורים נעו בין "כניראה הוא יגיע לארץ בשבוע הבא" לבין "הוא כבר בדרך". לאחר מכן (?!) פתאום עודכנו ש "רק בשבוע הבא הוא יועלה לאוניה".
הגענו לשבוע המיועד (השבוע האחרון של דצמבר 2005), ויצרנו קשר עם סוכננו היקר והאמין, שי. להפתעתנו הרבה, בישר לנו שי שרכבנו הקט (הידוע כמרינופוב קשה) יועלה על האוניה רק ביום שלישי ה- 27 בדצמבר 2005 . ז"א, ארבעה ימים לפני המועד בו רכב זה היה אמור להימסר לידנו.
בשלב זה, היה ברור שחברת ד. לובינסקי לא תוכל לספק לנו במועד את הרכב שהזמנו, כמתחייב מחוזה ההזמנה. מכאן שסוכננו היקר וה"אמין" סובב אותנו בכחש במשך כמעט חודשיים ביודעו שאין כל כיסוי להתחייבות חברת ד. לובינסקי ללקוחותיה הקטנים והמאוד לא חשובים, שכן אין אנו חברת ליסינג ענקית.
במהלך כל אותם שבעת השבועות, מרח אותנו, סוכננו היקר, במבחר סיפורי ים ומלחים, ביודעו כל העת שחברת ד. לובינסקי קבלה מאיתנו מקדמת תשלום בעבור התחייבות, שהיא לא יכולה לקיים. כמובן שמבחינה חוזית, החברה מכוסתח"ת במינוח "מועד אספקה משוער", אך עם זאת, לא הייתה שום סיבה לספר לנו במהלך כל אותם שבעה שבועות סיפורי בדים על מסעותיו של הרכב. אנחנו התייחסנו ברצינות לדבריו של סוכן החברה ותכננו את מעשינו בהתאם.
מה חבל שזילזול מסוג זה בלקוחות, הגובל אף בהונאה, צריך להיות מנת חלקו של הצרכן הישראלי.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של 2000 ש"ח שניגבו כדמי קדימה ללא הורדת 5 פתרון נדרש :

דוד לוביצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה