פרטי התלונה

תלונות דוד לוביצקי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעיית לקוח במתכוון נושא התלונה:
אלמגור אלון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
כהנמן 103 בני ברק כתובת:
שרודר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-01/06/2011 נמסר לי רכב C3 פיקאסו חדש 2011 הרכב נימסר ללא משענת יד למרות ששולם מראש מצב לא נעים זה הובטח לי כי יום למחרת יבוא מתקין אליי וירכיב את משענת היד כמובן לא יצרו איתי קשר ולא בא מתקין בכעס הגעתי בשנית לאתר ללובינסקי והתברר בכלל שאין בארץ את המוצר אמרתי מצידי שיפרקו מהרכב שבאולם תצוגה. לתדהמתי נאמר לי לא ניתן כי לא זה המוצר שירכיבו לי .למרות שרכשתי את הרכב הציגו לי אותו וכי לי ירכיבו חלופי (תואם מקור) אני רותח מכעס זו מרמה אני שילמתי על מקורי ועל מה שראיתי ברכב תצוגה זה סיפור 1..
2 אני משכתי את המסירה לתחילת חודש יוני על מנת לא להפסיד במחירון חודש ובכל זאת נתנו לי רישיון רכב ירידה לכביש חודש מאי.. אני מפסיד מזה במחירה.
3 יום לאחר מסירה הגעתי למוסך עם רעשים בגיר לאחר שמשחררים מצמד כל בעל מקצוע יאמר שזה לא תקין .כמובן מתנערים מהבעיה ואומרים כי הכל בסדר..
אני אובד עצות ( מספר הזמנה של הרכב 251834 )
עלבון סוג הנזק :

דוד לוביצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה