פרטי התלונה

תלונות דוד לוביצקי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה משרות ומקצועיות המוסך המרכזי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מבקש לשתף את אכזבתי מהשרות והמקצועיות של המוסך הנל - מוסך מרכזי של רכבי פגו.
במסגרת טיפול ברכב בנושא אחר אימי ביקשה לבדוק אפשרות לתקן את דלת הרכב שניזוקה לפני זמן רב בתאונה . לדבריה של אימי היא ביקשה שלא להחליף את הדלת אלא רק לתקן .
שמאי שהגיע לבדוק את הרכב מצא שהדלת שהייתה מותקנת על הרכב לא ברת תיקון ונדרשת החלפה .
המוסך לא ביקש את רשות אימי ובחר להחליף את הדלת ללא ידיעתה או אישורה . יתרה מכך , גם בסיום התיקון כשביקשה לקבל פרטים נמסר לה שהניירת הועברה לחברת הביטוח ובעצם לא נמסר או נאמר לה שבוצעה החלפה של הדלת

לאחר מספר ימים כשהתברר לאימי שהדלת שקיבלה לא תקינה , היא בדקה בחברת הביטוח והבינה שבוצעה החלפת דלת .

בפנייה מיידית למוסך ביקשה לבצע החלפה לדלת המקורית שלה ונענת שהדבר אינו אפשרי
בתמונות שקיבלנו מהערכת השמאי ניתן להתרשם שמצב הדלת המקורית של הרכב טוב יותר ממצב הדלת המשומשת שהותקנה בריכבה .
בשיחה עם המוסך עם מתנערים מכל אחריות , לדבריהם הם לא צריכים לעדכן את הלקוח בפרטים אודות התיקון , לא לפני ולא אחרי .
מאכזב מאוד שמוסך מרכזי המתהדר באמינות ובשרות נוקט בצעדים וביחס כזה כלפי לקוחותיו
מטרת הפניה היא להביא לתשומת ליבם של שאר הצרכנים שגם כשמדובר לכאורה במוסך אמין צריך וכדאי לבדוק ולהקליט ולהחתים את נותני השרות על הנחניות לביצוע תיקונים ברכב שלך. מאחר ואימי בטוחה בצדקתה ( וגם אני) היא מתכוונת למצות הליך משפטי מול המוסך.
כספי סוג הנזק :
השבת הדלת הקודמת או לחלופין התקנת דלת חדשה פתרון נדרש :

דוד לוביצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה