קבלת חדר ילדים פגום ולא על פי מיפרט שהוזמן |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון האצ"ל 15 |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי בחודש אפריל מסניף ראשלצ של חברת חמישה נגרים חדר ילדים. שהזמנתי בסניף קיבלתי יחס מעולה רק תקני רק תשלמי.חדר הילדים סופק כאשר מיטת הילדים לא נפתחת כלל, ארון הבגדים סופק בצורה שאי אפשר לפתוח את הדלתות , העיצוב הכללי לא כמו שהוזמן מיפרט טכני לא מדויק ותקיןועוד...
למחרת ההתקנה פניתי לשירות הלקוחות של החברה הובטח שהעניין יטופל אחנו חברה רצינית ועוד,פניתי בין 10-15 פעמים לשירות הלקוחות בדרישה לתקן את הליקויים ולא נענתי, אף פעם לא חזרו אלי בתשובה, רק אני ממשיכה לפנות למנהלת החנות , למעצבת לאחר דין ודברים הובטח לי שהליקויים יתוקנו וייצרו עמי קשר . בנתיים חלף חודש פניתי שוב הפעם למנהלת שירות הלקוחות שהבטיחה לחזור אלינו ולבדוק את הטענות אך גם היא לא חזרה. שירות הלקוחות בחברה זו נוראי ונותן הרגשה ש"מנפנפים " אותך כל פעם בסיפור אחר. השיא היה כאשר מנהלת הלקוחות חזרה ותיאמה עימנו מתקין שיבוא לבדוק את הטענות - המתקין היה אמור להגיע אתמול , חכינו לא חצי יום והוא לא הגיע ולא טרח להודיע. בשיחה עם מנהלת שירות הלקוחות בלה היא הבטיחה לבדוק ולטפל בטענותינו (המצודקות לדברייה) אך כמובן כרגיל לא חזרה אלינו . אנחנו מיואשים שילמנו ממיטב כספנו לחדר ילדים שאי אפשר להשתמש בו. מבטיחים תשובות ובנתיים חדש הילדים ללא שימוש , וכספנו חלקו שולם להם. מה עושים?
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון הליקויים, פניתי אליהם לפני חודש ואין פתרונות . החלפת מוצרים וזיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|