פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת לספק חלק ממיטה שהוזמנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2007 הזמינו הוריי עבור בתי מתנה: מיטה וחצי בחמישה נגרים. המיטה הגיעה ב-22/1, ועל כך לא התלוננו למרות העיכובים הרבים ושירות הלקוחות האיטי והלא-מגיב. הבעיה הייתה שהמיטה הגיעה ללא פס עץ תואם. המתקין שהתרכיב אותה אמר שבקרוב יגיע פס העץ החסר. בינתיים עבר חודש. שני תאריכים שניסו לתאם איתנו לסיום ההתקנה בוטלו ע"י החברה. בשבוע שעבר התקשרו להודיע לנו שיוכלו להגיע רק ביום שישי הקרוב (מחר). יום זה אינו מתאים לנו כלל, וכך הודעתי לשירות הלקוחות של החברה. הפקידה אמרה שבכל-זאת ינסו ויבדקו אם אנחנו בבית מחר בין 12-14. אנחנו לא אמורים להיות. ואני תוהה: איפה נשמע שמיטה שהוזמנה בסוף חודש נובמבר, עדיין לא נמצאת בשלמותה בבית הלקוח שלושה חודשים אחרי ההזמנה? באיזו חברה שמכבדת את עצמה יקרה דבר כזה? התשובה שלי היא: רק בחברה שאינה מכבדת את לקוחותיה! אם שמכם חשוב לכם, נראה לי שהגיע הזמן שגורם משמעותי יתערב בסיפור הזה, כי עושה רושם שבינתיים חוץ ממני אף אחד לא מתרגש.

עוגמת נפש סוג הנזק :
התערבות מיידית של ההנהלה לסיום הרכבת המיטה פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
מדובר בתלונה ישנה שלא הגיע לבית העסק ,
ללקוח התסיים טיפול .
תגובה:
הסתיים טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה