|
|
|
|
|
|
לא סיימו את ההתקנה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר הזמנו ריהוט לחדר של הילדה. באמצע פברואר באו להתקין אותו אבל לא סיימו את ההתקנה. המטפלת שילמה למתקין את מלוא התשלום עבור ההתקנה. המתקין הבטיח שיחזור כעבור יומיים להתקין את החלקים החסרים. עברו כבר שבועיים ועדין לא הסתיימה ההתקנה. מחמישה נגרים כבר קבעו איתי מספר פעמים מועדים להתקנה, האחרון שבהם היה היום, אך אף פעם לא הגיע מתקין וגם לא צלצלו להודיע לי שהוא לא יגיע ולא צלצלו לתאם מועד חדש.
|
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה - מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
ללקוח הסתיים טיפול . |
תגובה: |
הסתיים טיפול |
פתרון: |
|
|
|