|
|
|
|
|
|
אי אספקת מוצר בזמן סביר |
נושא התלונה: |
כנען עודד |
שם/כינוי: |
יום שישי 07 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
שירות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 20 בדצמבר 2007 קניתי ארון בחמישה נגרים. למרות שחמישה נגרים היו צריכים להודיע לי שהארון מוכן, רק לאחר טלפונים חוזרים ונשנים הם הודו שהוא מוכן וקבעו תאריך להתקנה. ב 28 לינוארהותקן הארון אבל התברר שחסר מדף.
בשיחה עם שירות הלקוחות, נקבע מועד אזפקה למדף ב 15 לפברואר (ששלושה וחצי שבועות). מספר ימים לפני המועד, התקשרו משירות הלקוחות ודחו את מועד האספקה ל 22 בפברואר ואח"כ ל29 בפברואר ואח"כ 7 במרץ...והמדף עדיין לא סופק.
שימו לב - חודשיים וחצי והמוצר עדיין לא סופק למרות התחייבות על 30 ימים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אספקה מיידית של המדף ופיצוי כספי על עוגמת הנפש והזמן המבוזבז |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה - מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
הסתיים טיפול בלקוח |
תגובה: |
נשמח לספק פיצוי ללקוח בקניה הבאה ברשת
עליו לשוחח עם מנהלת השרות בנושא . |
פתרון: |
|
|
|