פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר בזמן סביר נושא התלונה:
כנען עודד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏07 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20 בדצמבר 2007 קניתי ארון בחמישה נגרים. למרות שחמישה נגרים היו צריכים להודיע לי שהארון מוכן, רק לאחר טלפונים חוזרים ונשנים הם הודו שהוא מוכן וקבעו תאריך להתקנה. ב 28 לינוארהותקן הארון אבל התברר שחסר מדף.

בשיחה עם שירות הלקוחות, נקבע מועד אזפקה למדף ב 15 לפברואר (ששלושה וחצי שבועות). מספר ימים לפני המועד, התקשרו משירות הלקוחות ודחו את מועד האספקה ל 22 בפברואר ואח"כ ל29 בפברואר ואח"כ 7 במרץ...והמדף עדיין לא סופק.

שימו לב - חודשיים וחצי והמוצר עדיין לא סופק למרות התחייבות על 30 ימים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקה מיידית של המדף ופיצוי כספי על עוגמת הנפש והזמן המבוזבז פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
הסתיים טיפול בלקוח תגובה:
נשמח לספק פיצוי ללקוח בקניה הבאה ברשת
עליו לשוחח עם מנהלת השרות בנושא .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה