פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחברת "5 נגרים" נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:


1. יום ההספקה נקבע שבוע מראש ובאותו היום, שעה לפני מועד ההספקה, נדחה המועד לשבועיים מאותו היום, ללא כל הסבר או התנצלות.

2. המקרה חזר על עצמו גם לאחר שבועיים, בוטל מועד ההספקה ללא הודעה מראש, ממש באותו היום.

3. המקרה חזר על עצמו שלוש פעמים, אבדו לי שלושה ימי עבודה והרבה מאוד זמן המתנה ותסכול.

4. שירות הלקוחות הבטיחו להחזיר תשובה ולא קיימו. מנהלת שירות הלקוחות, בלה, אשר הובטח לי כי תיצור עמי קשר במהלך 24 השעות הקרובות מעולם לא חזרה אליי.

5. שלחתי פקס תלונה ב- 06/04 להנהלת החברה אך לא קיבלתי שום מענה.

6. קיים כשל תקשורתי חמור בין שירות הלקוחות, לקוחות החברה והמובילים- אשר הודיעו לי בעצמם ששירות הלקוחות טועה והם לא יגיעו אליי

7. כאשר הגיעו אליי המובילים, והורכבה יחידת הריהוט (שולם על ההרכבה), חסר חלק מסויים. נקבע כי ב- 29/04 יביאו אליי את החלק החסר ושוב עליי לבזבז יום עבודה ואין שום ערובה לכך שהמובילים באמת יגיעו, ביום הנקוב, בשעה הנקובה או אפילו בשבוע שנקבע.

8. בחרתי בחברת "5 נגרים" אף על פי שבשוק קיימות חברות זולות יותר מפני שקיבלתי את הרושם כי חברה מבוססת היא גם נותנת שירות ראוי ויעיל יותר, מבלי שאצטרך לדאוג והייתי בטוחה כי חלק מהתשלום הוא גם על השירות.

9. הצלחתי לקבל את היחידת הריהוט שהזמנתי, רק לאחר שהתלנונתי בפני נציגת איגוד תעשיות הריהוט בישראל, נורית.



חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
טיפול אצל הלקוחה הסתיים עפ"י תנאי ההזמנה תגובה:
ללקוחה ניתן פיצוי בקניה הבאה ברשת . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה