פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצרים ושירות מתחת לכל ביקורת! לא להתקרב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי הזמנו בחברת חמישה נגרים בנתניה מזנון וחדר עבודה.
יש לציין שהשירות שקיבלנו עד ההזמנה מהמעצבת מילנה היה מצוין.
החברה סיפקה את את המוצרים כחודש וקצת לאחר ההזמנה והתשלום המלא הועבר עלידנו מראש.
אולם חלק מהמזנון הכולל דלתות זכוכית לא סופק עם המזנון.
ומאז אנו עוברים ממש גיהנום בנוגע להתקנת הזכוכיות- ההרכבה תואמה 4 פעמים במהלך החודש ובכל יום של התקנה של הזכוכיות קיבלנו טלפון : היום לא נוכל להגיע, הזכוכיות נשברו, הספק לא עובד איתנו יותר וכו...
לאחר דין ודברים ולאחר שתואמו לנו התקנות של אחראי המתקינים (שאגב גם הוא ביטל את בואו פעמיים) הגיע סוף סוף מתקין
אך ראו איזה פלא אחד מדלתות הזכוכית לא מתאימה להזמנה שלנו!!!
אני חושב שהגיעו מים עד נפש
עוגמת נפש כזו אף פעם לא חוויתי מספק.
שמבטל ביום ההגעה, מתקינים שטוענים שהיום הם יבואו ולא באים
מתקין שמנתק טלפון בפנים וגול הכותרת -- משיחה עם המנכל נאמר לי שמועד ההתקנה של הזכוכיות יהיה עוד תוך 30 יום מהיום - אותו מנכל גם דיבר ממש לא יפה לארוסתי - ואני חושב שזכותה להתעצבן לאחר כל הסיפור הארוך.
מכן משתמע אם אתם רוצים להזמין מוצר בחמישה נגרים קחו בחשבון שהוא יהיה מוכן תוך 3 חודשים ואולי יותר כולל המון עצבים...
אני נפגעתי מהם - פניתי אליהם כי חשבתי שהם הטובים ביותר
אבל מבחינת שירות - לדעתי האישית - הגרועים ביותר....

עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם - החזר כספי והתנצלות מהמנכל - תהיה נחמדה פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
לקוח טופל במסגרת השירות תגובה:
הסתיים טיפול ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה