פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מחפיר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני מצרפת את המכתב שנשלח למנכ"ל החברה אך לא נענה
תודה מראש

לכבוד יורם עינב 31.7.08
מנהל 5 נגרים
שלום רב,
הנידון: מיטה שלא ניתן לישון בה

בחודש דצמבר רכשתי אצלכם חדר ילדים בסך 10,000 ₪. המעצבת שקיבלה אותה, ליזה, עבדה מאוד יפה, הייתי מרוצה מהיחס , מהטיפול ומהתוצאה.
כמו כן החדר הגיע בזמן המובטח והוא הותקן בצורה מוצלחת. הבעיה היא במיטה התחתונה.
כשניסינו לישון בה, המיטה התחילה להסתובב בחדר (מיטה על גלגלים) בכל פעם שמסתובבים במיטה, ובנוסף המגירות שמתחת למיטה נפתחות ונסגרות כשמעט זזים במיטה.
אין ספק שלא ניתן לישון במיטה, ומאז אנחנו מוציאים את המזרון וישנים על הרצפה, למרות ששילמתי 10,000 ₪ על החדר.
אבל הנושא היותר חשוב הוא רמת השירות של שרות הלקוחות שלכם. נתקלתי ביחס מחפיר ומזלזל. כחצי שנה מעבירים אותי מאחד לשני, רושמים לי תאריך לביקורת של טכנאי, הטכנאי לא מגיע ושוכחים להודיע לי אחרי שאני לוקחת חופש מהעבודה ומחכה כל הבוקר בבית.
בפעם השלישית הגיעו, לאחר שהתלוננתי בפני שולי-רכזת נתניה, שהבטיחה שאבי יגיע. הוא הגיע בדק את המיטה וטען שבאמת לא ניתן לישון על המיטה כשהיא מסתובבת בחדר. הוא אמר שהוא יפנה לטכנאי עם הרעיון שלו ויחזרו אליי. כמובן שאף אחד לא חזר אליי ושוב הייתי צריכה במשך שבועיים לרוץ בטלפונים אחר אנשים. בסופו של דבר אמרו לי שזהו הדגם שבחרתי ולכן אם ארצה ניתן להחליף את בסיס המיטה ואצטרך להוסיף 2000 ₪. זאת שערורייה!!
אחרי ששילמתי כ"כ הרבה כסף, ואני בשיחות טלפון חצי שנה, אני צריכה להוסיף כסף?
וזאת התשובה שאני מקבלת אחרי כמעט חצי שנה?
אני מודעת לכך שאתם מוכרים דגם זה כבר שנים, ולפי מה שאתם אומרים אין לכם עם זה בעיה.
אבל זה לא ענייני! אצלי בבית לא ניתן לישון על המיטה, אין לי שטיח מקיר לקיר ואני לא יודעת מה עושים אנשים אחרים בבתים שלהם, אולי גם הם ישנים על הרצפה כי התייאשו מהשירות שלכם.
משך חודשים אלו, אני כלקוחה-לא קיבלתי את השירות המתאים, וזה מאוד מאכזב. ישנה הרגשה שבעצם אחרי שהלקוח שילם לא נורא אם נטרטר אותו ולא נחזיר שיחות טלפון, או לא נתייחס לפניות שלו. אני מרגישה שהזלזול והחוסר יחס יגרמו לי לא לחזור אליכם וכמובן להמליץ לכל מי שאני מכירה לא לקנות אצלכם-וזה חבל.
אבל יותר מזה, אני חושבת שעם קצת מחשבה יצירתית ורצון אמיתי לעזור, ניתן לפתור את הבעיה ולהשאיר לקוחה מרוצה, בזמן ועלות זניחים עבורכם!
אני פונה אליך, לאחר שפניתי לכל גורם אפשרי ב-5 נגרים, אך עד כה אף אחד לא ניסה לעזור לי.
בכוונתי לפרסם את המכתב במדור הצרכנים ב-NRG וב-Ynet, אך אתן לך הזדמנות לענות לי על מכתב זה לפני שאני מפרסמת אותו באינטרנט.
בתקווה שתוכל לתת מענה לבעיה שלי, ושנוכל לישון על המיטה היפה שקנינו ולא על הרצפה.

לקוחה לא מרוצה
סליה שרוין.
050-5965298

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
לקוחה לא מרוצה מכך שהמיטה הנשלפת זזה, נמסר ללקוחה כי ככה המיטות מופיעות בתצוגה וזו הסקיצה שהוזמנה על ידה ואושרה על ידה .
במידה ורוצה יכולה לשדרג את המיטה בתוספת תשלום.

תגובה:
שינוי יהיה בתשלום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה