טיפול מאכזב של מוקד השירות ומנהל סניף רמת גן מבקשה לתיקון פשלה שלהם |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה הזמנו ארון לחדר ילדים אצל אחת מהמעצבות בסניף רמת גן, הארון הגיע עם מדף מיותר שצמצם את אפשרויות האחסון בו וכמו כן, נותר מרווח של כ - 6 ס"מ מהקיר, מרווח מכוער ומיותר. דיברתי עם השירות יום לאחר התקנת הארון, העבירו אותי אל המעצבת שאישרה שאכן צריך לטפל בבעיה, קבעו אתנו יום ושעה למדידות, יום לפני, התקשרו לומר שהמודד לא יכול להגיע ושיתקשרו תוך שבוע לתאם אתנו שוב. לאחר שבועיים שלא התקשרו, אני התקשרתי, נאמר לי שמכיוון שהתקופה לחוצה (לפני פסח) יתאמו אתי לאחר החג ו....כמובן ש"לאחר החג" לא הגיע !! לאחר כחודשיים של ייאוש התקשרנו שוב, הפעם נאמר לנו שלא ניתן לטפל בבעיה מכיוון שחמישה נגרים לא מבצעת סגירות של מרווחים. איך זה יתכן? הרי כבר קבעו אתנו פגישה למדידה וחוץ מזה מדובר בפשלה שלכם ! באותו היום זו היתה פשוט מלחמת התשה מול השירות, הבחורה משירות הלקוחות נתנה לי להמתין המון זמן על הקו, כל טענה שנטענה על ידי וגם כאשר ביקשתי לדבר עם אחראי.. לבסוף ביקשה שאדבר עם המעצבת כי היא אחראית לפשלה ושחמישה נגרים לא יבצעו את סגירת המרווח בכל מקרה. מתוך ייאוש התקשרתי אל דקל מנהל סניף רמת גן, שהקשיב לתלונתי ואמר שיחזור אליי עם תשובות. עד היום עבר חודש בערך מאז שדיברתי איתו ואני עדיין מחכה ל"תשובותיו של דקל". אני חייבת לציין שאני ובעלי ממש לא מהטיפוסים המתלוננים אבל בכזה שירות גרוע בחיים שלנו לא נתקלנו !!! אין סיכוי שנכניס את רגלינו לסניף של חמישה נגרים לעולם !! שלא לדבר על אזהרות לחברינו ומכרינו שלא להתקרב אליכם... הפסדתם המון לקוחות והכל "בזכות השירות" !!!
|
|
|
|
|